0.0از 0

کتاب ذهن نامحدود

مغز خود را تقویت کنید، هر چیزی را سریع تر یاد بگیرید و زندگی دلخواه خود را بسازید

کتاب
دسته بندی
جیم کوییک
نویسنده
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    کتاب ذهن نامحدود، با قلم جیم کوئیک به رشته ی تحریر درآمده و زینب موحدی آن را ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

    معرفی کتاب ذهن نامحدود

    کتاب ذهن نامحدود جیم کوئیک، این آموزش را ارائه می دهد که چه طور ذهن و مغز را نیرومند ساخته و به سرعت، فرایند آموختن را طی کرده  تا به آینده ی مورد نظر دست یابید. با اهمیت ترین نعمتی که خدا به بندگانش بخشیده همین مجموعه ی شگفت انگیز، به نام مغز است. تمام این مجموعه شگفت انگیز، دلیلی بر تمام خواسته های ما اعم از فراگرفتن، دوست داشتن، خلق کردن، فکر کردن و هم لحظات خرسند را میسر کردن، است. این مجموعه بزرگ مانند دریچه ای انسان را به دنیای عواطف، اقتدار و شایستگی می کشاند تا حیاتی، پر از شور و نشاط حقیقی را لمس کند و یاری می دهد تا رویاها را تجسم کرده و رشد یابد.
    مطالعه کتاب ذهن نامحدود را به علاقه مندان به کتاب های تقویت حافظه روان شناسی و خودیاری پیشنهاد می شود.

    خلاصه کتاب ذهن نامحدود

    در کتاب ذهن نامحدود تمرین ها، ابزارهای ذهنی، مطالبی جذاب درباره ی علوم دوران باستان و نتایج آزمایش ها و پژوهش های علوم شناختی و عملکردی گنجانده شده است.
    در بخش دوم این کتاب با نام «ذهنیت نامحدود می آموزید که اگر باورهای محدود کننده را از ذهن خود پاک کنید انجام برخی کارها برایتان امکان پذیر می شود.
    در بخش سوم کتاب با نام «انگیزه های نامحدود» به دلیل این مسئله پی خواهید برد که چرا تعیین هدف و تبیین مقصود مورد نظر برای انجام کار به شما قدرت می بخشد و چرا آن را مهم ترین عامل رهایی محرک ها و توان شما از محدودیت ها می دانیم.
    در بخش چهارم کتاب با نام روش های نامحدود می آموزید که هر چیزی را با اتکا به فرایندهای اثبات شده و موفق یاد بگیرید. منظور از روش های اثبات شده همان ابزارها و فنونی است که شما را به سوی زندگی ای که می خواهید و لیاقتش را دارید پیش می برند و در آخر برنامه ای ده روزه در پایان کتاب ارائه شده است تا بر اساس آن یک هفته نامحدود را پشت سر بگذارید و زندگی بدون مانع خود را آغاز کنید. پس از خواندن کتاب این قدرت را پیدا می کنید که در همه زمینه های علمی سلامت شغلی روابط فردی یا هر حوزه دیگری که برای تان اهمیت دارد به فردی نامحدود تبدیل شوید.

    خرید کتاب ذهن نامحدود

    خرید نسخه ی چاپی کتاب ذهن نامحدود را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری نمایید. پس از خرید، کتاب برای شما ارسال خواهد شد.

    برشی از متن کتاب

    از آنچه تصور می کنید به موفقیت نزدیک‌ترید
    با همه مشکلاتی که در مدرسه داشتم توانستم، وارد یک دانشگاه دولتی شوم. گمان می کردم رفتن به کالج، آخرین فرصت برای یک آغاز دوباره است.
    دلم می خواست خانواده ام به من افتخار کنند و به همه دنیا و مخصوصاً به خودم اثبات کنم که من، شایستگی موفقیت را دارم. وارد محیط جدیدی شده بودم استادان کالج من را طور دیگری می شناختند و هیچ کس در این کالج، هیچ پیش زمینه ای درباره ام نداشت. همه تلاش خودم را می کردم اما عملکرد نهایی ام حتی از دبیرستان هم بدتر بود.
    بعد از چند ماهی که در کالج بودم، کم کم به واقعیت هایی درباره خودم پی بردم. تا آن وقت متوجه اهمیت پول و زمانی که هدر می دادم، نبودم. می خواستم درس و مدرسه را کنار بگذارم. در این باره با یکی از دوستانم صحبت کردم. او پیشنهاد کرد قبل از تصمیم گیری، آخر هفته با او بروم و به خانواده اش سر بزنیم. او می خواست با دور کردن من از محیط خوابگاه و دانشگاه، افکارم را عوض کند و دید جدیدی به من ببخشد. وقتی به خانه آن ها رسیدیم، قبل از خوردن شام، پدرش املاک و دارایی هایشان را به من نشان داد. همان طور که باهم راه می رفتیم، از من درباره درس هایم پرسید.

    این بدترین سؤالی بود که آن زمان می شد از من بپرسد. مطمئنم که از جوابم شوکه شد؛ شروع کردم به گریستن و نه تنها به شدت اشک می ریختم، بلکه با صدای بلند هق هق می کردم. او از واکنش من جا خورد، اما بالاخره سؤال بی منظور او سدی را که مانع سرازیر شدن احساسات فروخفته ام می شد، در هم شکست. همه داستان «پسربچه ای که مغزش معیوب بود» را برایش تعریف کردم و او صبورانه گوش کرد. وقتی حرف هایم تمام شد، مستقیم به چشمانم نگاه کرد و گفت: «جیم، تو برای چه به مدرسه می روی؟ می خواهی چه کاره شوی؟ می خواهی چه کار کنی؟ می خواهی چه به دست بیاوری؟ می خواهی برای دیگران چه فایده ای داشته باشی؟» آن لحظه هیچ پاسخی برای این سؤال ها نداشتم؛ چون هیچ کس تا حالا آن ها را از من نپرسیده بود، اما احساس می کردم همان لحظه باید به سؤال ها جواب بدهم. پس، شروع کردم به حرف زدن، اما پدر دوستم حرفم را قطع کرد و از دفترچه یادداشتی که از جیبش درآورد، چند برگه جدا کرد و از من خواست جواب هایم را بنویسم (در این کتاب به شما نشان خواهم داد که برای یادگیری و درک هرچه سریع تر موضوعات چگونه سؤال کنید).

    نویسنده کتاب ذهن نامحدود

    جیم کوئیک کارشناسی با شهرت جهانی است که در حوزه تقویت حافظه بهینه سازی عملکرد مغز و تند خوانی فعالیت می کند. او پس از آنکه در دوران کودکی دچار آسیب مغزی شد و مشکلات زیادی را در زمینه یادگیری پشت سر گذاشت راهکارهایی برای تقویت عملکرد ذهنی خود طراحی کرد، کوئیک از آن زمان زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده است تا بتوانند نبوغ و قدرت واقعی مغز خود را بشناسند بیش از دو دهه است که او به عنوان مربی ذهن به دانشجویان - کارآفرینان – مدیران ارشد و دیگران کمک می کند او با ستاره های هالیوود ورزش کاران حرفه ای رهبران سیاسی و مدیران شرکت های بزرگ تجاری مانند گوگل، ویرجین، نایک، کمپانی فاکس قرن بیستم، کلینیک کلیویلند وردپرس و سازمان هایی چون سازمان ملل دانشگاه هاروارد و دانشگاه سینگولاریتی همکاری کرده است.

    دانلود کتاب ذهن نامحدود

    کتاب ذهن نامحدود pdf  و یا به عبارتی نسخه الکترونیک آن را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

    دانلود کتاب ذهن نامحدود

    مشخصات کتاب ذهن نامحدود در جدول زیر آورده شده است:

    مشخصات
    ناشر: کتابستان معرفت
    نویسنده: جیم کوییک
    مترجم: زینب موحدی
    تعداد صفحه: 396
    موضوع: مدیریت بر خود
    قالب: چاپی و الکترونیک