5.0از 5

شکار شکارچی (جلد دوم)

داستان هایی واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب شکار شکارچی (جلد دوم)

    کتاب شکار شکارچی (جلد دوم) اثر  صالح مرسی با ترجمه سیدمهدی نورانی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

    سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونستی از زمان تشکیل تاکنون، سعی دارند با بیان داستان‌هایی از قدرت اطلاعاتی‌شان در رسانه‌ها، اعتماد به نفس جوانان جهان اسلام را از بین برده و بذر ترس و ضعف را در دل آنان بکارند. البته باید اعتراف کرد که آن‌ها تا حدی نیز در این امر موفق بوده‌اند و توانسته‌اند با تصویرسازی‌هایی مبالغه‌آمیز، از خود قدرتی فراتر از تصور بسازند و حتی به دل‌های ضعیف و بی‌ایمان نفوذ کرده و آن‌ها را جذب خود نماید؛ اما زمانی که حقیقت آشکار می‌شود و اسطوره نفوذناپذیری‌شان توسط جوانانی غیور شکسته می‌شود، جهان در می‌یابد که در مقابل آن‌ها، همواره هستند افرادی که چون کوه مقابل‌شان می‌ایستند و حاضرند جان و مال خود را در راه وطن‌شان فدا کنند و در سکوتی مرگبار، سال‌های سال به وظیفه طاقت‌فرسای خود عمل کرده و از خود ذره‌ای ترس و ضعف نشان ندهند.

    مجموعه چهار جلدی «خانه عنکبوت» به شکلی کم‌نظیر از حقایق ماجرا‌های امنیتی می‌نویسد، تجربیات مبارزان مسلمانی که در قلب مبارزه با اسرائیل و از میان تعقیب و گریزهای شبانه تا زندان‌های موساد رقم خورده‌ است و با قلم زیبای صالح المرسی نگاشته شده‌ است. رمانی با ادبیات عرب که از نیروهای دستگاه اطلاعات مصر در زمان جمال عبدالناصر به جای مانده‌ است، با عناوینی همچون «نفوذ در موساد، سکو، اشک دشمن و شکار شکارچی (در دو جلد)» نگاه جهان را به صهیونیسم و جنایت‌های آنان دگرگون ساخته‌ است. کتاب شکار شکارچی (جلد دوم) شامل داستان‌هایی واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی است.

    گزیده کتاب شکار شکارچی (جلد دوم)

    در دهه شصت و خصوصا پس از جنگ 1967 چیزی در اروپا شایع شده بود که ماموران اطلاعاتی مصر به آن خانه‌های لذت می‌گفتند ... این خانه‌ها چیزی نبود جز دام برای صید جوانان عربی که به دنبال لذت بودند . اطلاعات اسرائیل این خانه‌ها را در بسیاری از کشورهای اروپایی خصوصا کشورهای ایجاد کرده بود که عرب‌ها برای سفرهای سیاحتی در آن جا تردد می‌کردند و گاهی اقامت آنان در آن جا طولانی می‌شد و گاهی هم سفرهای انان تکرار می‌شد ... جوانان عرب از سوی دخترانی که آموزش‌های بسیاری دیده بودند با الکل و سیگار سبز فریب می‌خوردند و همه چیز حتی آن‌چه را نباید به سادگی افشا می‌کردند ... اطلاعات مصر توانسته بود بسیار زود این خانه‌ها را کشف و به بسیاری از آن‌ها نفوذ کند ... برای من نقل کرده اند – و من هیچ دلیلی برای آن ندارم – که این خانه محل تردد جوانان عربی بود که اطلاعات مصر را از آن چه روی داده بود، داوطلبانه آگاه کرده بودند و سپس اعلام آمادگی کردند تا همچنان تظاهر کنند که به دنبال شب‌های سرخ هستند تا اطلاعات غلط را افشاء کنند که یقینا به سازمان اطلاعات اسرائیل منتقل می‌شد که در آن سال‌ها به گرفتار شدن بسیاری از سیاست‌مداران آنان در بحرانی انجامید که به یک طنز شبیه‌تر بود . این وضعیت نتیجه طالاعات نادرست و اشتباهی بود که از قربانیان ظاهری خود دریافت می‌کردند .... ماموران اطلاعات مصر همچنین توانستند بسیاری از فریب‌خوردگان را نجات دهند و بدانند که آنان تا گوش در خیانت فرو رفته بودند!!