0.0از 0

پرورش مغز ثروت آفرین

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب پرورش مغز ثروت آفرین

    کتاب پرورش مغز ثروت آفرین نوشته اعظم محمدجعفری می باشد انتشارات کلید پژوه آن را منتشر مرده است.این کتاب به تغییر نگرش انسان به جهان اطرافش و به ثروت و همچنین تربیت ذهن در جهت ثروتمند شدن می پردازد. در این کتاب همچنین به ساختار مغز و مکانیسم احساس نیاز و باور پرداخته شده است.

    گزیده کتاب پرورش مغز ثروت آفرین

    هدف تصویری است از آینده که احتمال بوجود آمدن آن هست و من اراده می‌کنم.اراده بسیار مهم است. کافیست اراده کنی و بخواهی، آنگاه جهان بینی بر مغز اثر می‌گذارد ومغز تصمیم می‌گیرد که این اتفاق بیفتد.اگر کسی بخواهد کاری را انجام بدهد راهش را پیدا می‌کند. قسمت فرصت یاب مغز، قدرت سریع رسیدن به نتیجه را دارد. پس دست شما را می‌گیرد تا به نتیجه برساند.اگر به این نتیجه برسی که باید به هدفت برسی و این مال توست و سهم توست، مطمئن باش به آن می‌رسی.اما فقط کافیست به علم و دانش و اطلاعات و توانایی و سهم خود از جهان شک کنی، دیگر مغز دستور نمی‌دهد.در جهان بینی که می‌گوید از ما گذشته است، آیا فرد با تمام قدرت، طلب می‌کند؟ انرژی صرف می‌کند؟ انگیزه دارد؟استفان رابینز،پدر مدیریت استراتژیک، می‌گوید: برای آنکه آدم‌ها را بشناسید در زمان خاص دو نوع کار را برایش تعریف کنید. در واقع برای مغزش تعریف کنید.

    زیرا مغز انسان مساوی با خود انسان نیست. مثلا" ساعت 8 صبح روز جمعه، از یک طرف کار خوردن و خوابیدن و شهوت راقرار دهید و از طرف دیگر کار آموزش و اعتلا را قرار دهید و ببینید مغز فرد کدام کار را انتخاب می‌کند. این نشان می‌دهد که مغز به کدام سمت گرایش دارد.آیا مغز دستور به کار می‌دهد یا دستور به خواب می‌دهد.جک زوفلت، یکی از پرطرفدارترین سخنرانان موفقیت در آمریکا، می‌گوید: چرا به خواسته هایمان نمی‌ رسیم؟ چون اشتیاق درونی که همان نیروی غالب است، نسبت به آن نداریم. باید بپرسیم چند درصد می‌ خواهیم برآورده شود؟