4.3از 5

کتاب باروت خیس

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    کتاب باروت خیس با قلم زیبا و جذاب زهرا اسعد بلند دوست به رشته تحریر درآمده و در انتشارات کتابستان معرفت منتشر و در دسترس علاقه مندان  به کتاب های داستانی قرار گرفته است.

    معرفی کتاب باروت خیس

    کتاب باروت خیس، رمانی است که در عصر حاضر و در چند بخش به نگارش درآمده است و به روایت خبرنگاری می پردازد که برای مقصودی خاص، آسیای غربی را کند و کاو کرده و در پایان عراق مقصد آخر او خواهد بود.
     اگر اهل رویدادهای جذاب و مهیج هستید؛ کتاب باروت خیس، گزینه ای مناسب و هیجان انگیز برای مطالعه می باشد.

    خلاصه کتاب باروت خیس

    کتاب پیش رو دارای عناوینی نظیر؛ قراری غیر عاشقانه در میدان شکار، دستبند خونی، مچ های زخمی، به صرف قهوه ی عربی، گلوله ی جنگی، مردی شبیه هیچ کس، وقتی ابلیس مرثیه می خواند و عطر دارچینی و خنک یک اسلحه می باشد و به روایت دختری به نام «فادیه» می پردازد که با فراگیری تعلیماتی غیر قابل تحمل در استحکامات کفر آمیز و اهریمنی اراضی پاک، تلاش دارد سِلاحی باشد برای به دام انداختن فرمانده، ولی به ناگاه با رخدادی که پیش می آید و با ورود «غریبه ای آشنا» سرنوشت وی دگرگون می شود.

    دانلود کتاب باروت خیس

    نسخه الکترونیک کتاب باروت خیس آن را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کنید وسپس در کتابخوان فراکتاب آن را مورد مطالعه قرار دهید.

    برشی از متن کتاب

    مردی شبیه هیچ کس

    یک سال از آن روز پرحسرت می گذشت. حالا در این جلسه انتظارش را می کشیدم، انتظار. خاطرات آن دیدار نافرجام زنده شد. تمام لحظات بعد از هوشیاری، در ذهنم رژه رفت. روی تخت درمانگاه چشم گشودم. تصویر مبهم بسام را در چند وجبی ام می دیدم. کتفم یک جور وحشتناکی درد می کرد. آه از چاه گلویم برخاست. توجه بسام به من جلب شد.
    زمان و مکان را نمی شناختم.
    - من کجام؟!
    بسام با صدایی بم پاسخ داد: «تو مُردی فادیه. اینجا دم در جهنمه. منتظریم شماره ت رو بخونن، بری داخل». صدای بم زنی مسن بلند شد: «آره، اینم دلقک عذابه.»
    بسام خندید. زمان و مکان برگشت. هاله ای از یک زن و کودک خوابیده در آغوشش، روی برانکارد مقابل دیدم. چند بار پلک زدم. نگاهم واضح شد.
    این دو را می شناختم. بسام جمله ساخت: «همون زن و بچه هستن که گیر افتاده بودن. اون دو تا رفتن از وسط آتیش کشیدنشون بیرون، اما رزمنده ایرانیه بدجور زخمی شد. حالش خوب نیست». با تأسف سر تکان داد: «از اهل و عیال داعشی هاس. ظاهراً تنها نیست. به تعداد دیگه هم هستن که چند تاشون زخمی هستن و تو خرابه ها مخفی شده ن. می گفت نه راه پس دارن، نه راه پیش. یه هفته س گیر کرده ن وسط برزخ. قراره امشب رزمنده ها برن بیارنشون». صدای زمخت آن پیرزن پرستار در شنوایی ام نشست. لحنش پر از خشم بود: «اگه دست من بود، همون جا ولشون می کردم. به عجز و ناله شون نگاه نکن، این ها از شمر و خولی هم بدترن. شکمشون که با نون ماها سیر بشه، آب که زیر پوستشون بره، باز چاقو تیز می کنن واسه شاهرگ جوون هامون. برو تو کمپشون، ببین چه خبره. از زیر دست و پای همون ریش قرمزهای حروم زاده جمعشون کردیم ها، اما باز می گن ابوبکر بغدادی! باز می گن داعش! اینا نطفه شون نطفه ی کفتاره! از هر هزار تا، یکیشون آدمه، بقیه شون از نسل حرمله هستن».
    لبخندم را در سینه حبس کردم. درست می گفت. هدف جز این نبود. کله های خالی، روح های پلاسیده، دهان های باز. پیرزن یک ریز حرف می زد و ذهن آشفته ام را بیشتر به هم می ریخت، ذهنی که در آن انفجار باقی ماند، در آن دیدار نصفه نیمه، در آن چند قدمی. و حالا بعد از یک سال انتظار، دل دل می کردم برای آنالیز، برای کشف، برای دیدار از نزدیک.
    پچ پچ آرام بسام در چند وجبی گوشم، مرا به زمان حال کشید: «فادیه، امروز هر طور شده باید ازم چند تا عکس با حاجی بگیری، حتی اگه نیروی حفاظت 
    بزنه لهت کنه»!

    خرید کتاب باروت خیس

    نسخه چاپی کتاب باروت خیس را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و پس از دریافت کتاب از محتوای ارزشمند آن بهره وافی و کافی ببرید.

    دانلود کتاب باروت خیس

    مشخصات کتاب باروت خیس در جدول زیر آورده شده است:

    مشخصات
    ناشر: کتابستان معرفت
    نویسنده: زهرا اسعد
    تعداد صفحه: 292
    موضوع: جبهه مقاومت،  رمان ایرانی
    قالب: چاپی . الکترونیک