0.0از 0

احمق ها هم رویا دارند

کتاب
دسته بندی
حامد سلیمی
نویسنده
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب احمق‌ها هم رویا دارند 

    نویسنده‌ی کتاب احمق‌ها هم رویا دارند، با نمایش نقش شگرف رویاپردازی و از آن مهم‌تر باور به رویاها، در دستیابی به ثروت و خوشبختی، به ارائه‌ی نکات مفید و کارآمد و تمارین اثربخش جهت تبدیل ذات منطقی خواننده به ذات احمق و همسو کردن اندیشه‌ی او با افکار یک احمق رویاپرداز یا میلیاردر خودساخته می‌پردازد. 

    هدف اصلی این کتاب تغییر ذهنیت برده‌داری و منطقی شما به ذهنیت ثروتمندگونه است و در اصل قراردادن شما در دو مدار کسب ثروت و خوشبختی است. ممکن است بعد از مطالعه این کتاب از کار اخراج شوید یا استعفا دهید که در این صورت به شما تبریک می‌گویم، زیرا این اقدام شما یعنی این کتاب بی‌نظیر و متفاوت، تأثیر خود را گذاشته است و شما وارد زندگی جدید و در عین حال شگرفتان شده‌اید! دیگر قرار نیست صبحها سر ساعت ۸ پشت میزتان بنشینید و کارهای تکراری انجام دهید. دیگر هیچ‌کس به شما زنگ نخواهد زد که چرا سر کار نمی‌آیید و چرا کارهایتان عقب افتاده است. حالا دیگر همه چیز تمام شده است. شما می‌مانید با وسایل و خاطرات محل کار قدیمی‌تان که به سبب حس وابستگی کمی اذیت می‌شوید و متأسفانه بیشتر افراد نمی‌توانند با این احساس به خوبی کنار بیایند. اگر دوست دارید ارتعاشی یک میلیون دلاری در شما ایجاد شود،  با کتاب احمق‌ها هم رویا دارند همراه شوید.

    گزیده کتاب احمق‌ها هم رویا دارند 

     احمق‌ها تلاش می‌کنند به جای ترس از شکست، آن را نوعی اطلاعات مفید و ضروری و بخش طبیعی از موفقیت بدانند. یکی از بسکتبالیست‌های مشهور (مایکل جردن) می‌گوید: «بیش از نه هزار خطا داشتم و تقریبا سیصد بازی را باختم. بیست و شش بار به من اعتماد کردند تا ضربه‌ی پیروزی را بزنم و من موفق نشدم. بارها و بارها در زندگی شکست خوردم و به همین دلیل است که در زندگی موفق شدم.»

    شما هم تلاش کنید از شکست‌هایتان تجربه کسب کنید و از خود بپرسید: «این‌بار، این شکست چه درسی به من می‌دهد؟» همین سوال ارتعاش مثبتی به سمت شما می‌فرستد و انگیزه‌تان را برای ادامه مسیر موفقیت‌تان بیشتر می‌کند.

    احمق ها بیشتر وقت‌ها مثبت‌اندیش‌اند و یاد گرفته‌اند افکار منفی را پیش از آنکه سد راهشان شوند، از سر بیرون کنند. فکر نکنید آن‌ها با ارتعاش و فرکانس‌های منفی روبه‌رو نمی‌شوند. گاهی می‌شود که آن‌ها هم نتوانند همیشه مثبت به مسائل فکر کنند؛ اما آن‌ها به شیوه خودتلقینی و کاملاً حساب شده این حس را در خود تقویت کرده و در کنار این خودتلقینی تلاش‌شان را برای کمک به این قضیه بیشتر می‌کنند. همین شیوه باعث افزایش بی‌نظیر انگیزه‌شان می‌شود تا با قدرت در مسیر موفقیت گام بردارند...