0.0از 0

تفکر

همسویی با واقعیت و رسیدن به نتایج دلخواه

کتاب
دسته بندی
تیبو موریس
نویسنده
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب تفکر

    کتاب تفکر اثر تیبو موریس و ترجمه زینب حیدربیگی است که انتشارات آلاچیق کتاب آن را منتشر کرده است.این کتاب پیشنهادی است ویژه برای آنان که اهدافی متعالی دارند و می‌کوشند به‌جای آن‌که در مقابل شرایط زندگی تسلیم شوند، آن را مطابق میل و خواستۀ قلبی‌شان بسازند. این افراد باانگیزه و توانمند کسانی هستند که به قدرت تفکر ایمان دارند و برای رشد و شکوفایی استعدادهایشان بسیار تلاش می‌کنند؛ پس برای برآورده‌‌ساختن خواسته‌ها و آرزوهایشان، قد علم می‌کنند و شرایط دلخواهشان را خلق می‌کنند.

    اینان انسان‌هایی وارسته‌اند که خود و توانایی‌هایشان را باور دارند و از آن‌ به‌نفع اهداف و خواسته‌هایشان بهره می‌جویند و تا پایان راه با ثبات قدم و همت والا پیش می‌روند و هرگز ناامید نمی‌شوند و در برابر ناملایمات کمر خم نمی‌کنند. می‌اندیشند، درست می‌اندیشند و برای حل مشکلاتشان راهکار می‌یابند و آن را در زندگی‌شان به کار می‌بندند.

    گزیده کتاب تفکر

    ازآنجاکه فرایندهای فکری شما تعیین‌کنندۀ کارهایی هستند که انجام می‌دهید، تفکر ناسالم ممکن است پیامدهای ناخوشایند و مضری به بار آورد و سبب شود تصمیم‌های نامناسبی بگیرید.

    درنتیجه، ممکن است مانع دستیابی شما به بهترین و مطلوب‌ترین نتایج و اهداف شود. برای مثال، علاوه بر چیزهایی که گفتم، تفکر ناسالم می‌تواند:
    1.درد و رنج یا گرفتاری بیشتری در زندگی‌تان به ‌وجود آورد؛
    2.باعث شود وقت و انرژی بسیار زیادی را تلف کنید؛
    3.موجب شود حس بدی داشته باشید؛
    4.باعث شود دچار آشفتگی و درماندگی شوید.