0.0از 0

خانم ها به پیش

زندگی و کسب وکار موفق برای همه (80)

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب خانم ها به پیش

    سایلاجا ماناچا در کتاب خانم‌ها به پیش؛ سفر زنان به سوی هویت، موفقیت و قدرت، به جنبه‌های روان‌شناختی می‌پردازد که زنان برای گذر از موانع درونی، که آن‌ها را از رهبری بازمی‌دارد، توجه کنند.

    سایلاجا می‌گوید که زنان برای مقابله با چالش‌های رهبری و تبدیل شدن به رهبران تحول‌گرا، نیاز به تفکر و پرورش توانایی‌های درونی خود دارند. به گفته سایلاجا، سطح بالای خودآگاهی برای هر رهبری اعم از زن یا مرد اهمیت ویژه دارد، زیرا اعتمادبه‌نفس فرد را افزایش می‌دهد و او را قادر می‌سازد تا اقدام قاطعانه انجام دهد.

    کتاب خانم‌ها به پیش را می‌توان غذای ذهن دانست زیرا با مطالعه آن ذهن را پرورش می‌دهد، پس می‌توان از آن به عنوان وعده‌های غذایی استفاده نمود. برای پرورش ذهن خود این کتاب را تهیه نمایید. 

    گزیده کتاب خانم ها به پیش

    حالت ایگوی کودک
    وقتی صدای پدر و مادر می‌گوید: «تو چیزی را سریع نمی‌فهمی، نه؟»، به نظرتان چه کسی به آن صدا گوش می‌دهد؟ کودک درون ما اغلب با صدای والدین فعال می‌شود. کودک درون پاسخ می‌دهد: «بله، بهتر اینه ساکت باشم». کودک درون برخی از ما سازگار می‌شود و در برخی از ما ممکن است مقابله کند و علیه این صدا عصیان کند. همه این‌ها ناخودآگاه رخ می‌دهد.

    ما این الگوهای پاسخ ها را به زندگی بزرگ‌سالی خود حمل می‌کنیم. هر یک از ما یک «خود کوچک» در درون‌مان داریم. در حقیقت، ما خودهای کوچک زیادی از سنین مختلف داریم. آیا برش عرضی تنه یک درخت بزرگ را دیده‌اید؟ داخل آن دایره‌های هم‌مرکز وجود دارد. هر دایره را به عنوان سن خاصی در نظر بگیرید.

    سن درخت به این ترتیب ثبت می‌شود. حالت ایگوی کودک مشابه این است. هر سنی را درونش حفظ می‌کند. خاطرات، تجربیات، افکار و احساسات در هر سنی همگی در حالت ایگوی کودک ثبت و ذخیره می‌شود.. .