0.0از 0

عاشق خودت باش

تکنیک های افزایش عزت نفس

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب عاشق خودت باش

    کتاب عاشق خودت باش اثر جینفر اسمیت می‌باشد که با ترجمه فاطمه ملک‌شعبانی‌امیری و آزاده خصالی و به همت نشر برگ و باد به چاپ رسیده است.

    آیا زندگی ناعادلانه است؟ آیا فکر می‌کنید سزاوار زندگی بهتری هستید اما احساس می کنید در شرایط زندگی فعلی گیر افتادهhید؟ اگر پاسخ «بله» است، پس امروز روزی است که میjوانید مسئولیت را به عهده بگیرید و زندگیتان را تغییر بدهید.

    ابتدا می‌خواهم بدانید تنها عاملی که شما را از داشتن زندگی بهتر باز می‌دارد، خودتان هستید! بله درست است، خودتان. شاید درک این مسئله اکنون دشوار باشد، اما همچنان که این کتاب را می‌خوانید، متوجه خواهید شد که خودتان نقش مهمی در نوع زندگی ای که دارید ایفا می‌کنید. دلیل اینکه بیشتر ما در یک زندگی نامناسب گیر افتاده‌ایم این است که خودمان اجازه‌اش را صادر کرده‌ایم.

    تنها دلیلی که نمی‌توانید پیشرفت کنید این است که نمی‌دانید چگونه باید گذشته را رها کنید. تردیدهایی که دارید و ترس از شکست دوباره، تنها دلایلی هستند که تصور می‌کنید فرصت‌های خوب اندکی دارید. سوال این است که چگونه این موانع را برطرف کنیم؟ چگونه راه زندگی بهتر را پیدا کنیم؟ خب، پاسخ ساده است، خودتان را دوست بدارید!

    درباره کتاب عاشق خودت باش

    با خواندن کتاب عاشق خودت باش متوجه خواهید شد دوست داشتن خود یعنی چه و کمکتان خواهد کرد انسان بهتری باشید و به شایستگی زندگی کنید. همچنین دلایل عدم دوست داشتن خود و تاثیر آن بر زندگی‌تان را کشف خواهید کرد. و اینکه چگونه می‌توانید اشتباهات گذشته خود را ببخشید و فراموش کنید، چطور می‌توانید به خودتان دوباره اعتماد کنید و مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید، چگونه شخصیت منحصربه فرد خود را بپذیرید و از نقاط قوت و توانمندی‌هایتان برای ساختن زندگی بهتر استفاده کنید.

    اکنون عازم سفری پرماجرا برای داشتن زندگی بهتر هستید. مسیر کوتاه و هموار نیست اما با پشتکار یاد خواهید گرفت دوباره خودتان را دوست بدارید و دوباره این عشق را با دیگران سهیم شوید. 

    گزیده کتاب عاشق خودت باش

    تعریف شما از زیبایی چیست؟ آیا یک زن وقتی زیبا است که پوستی بی‌نقص و اندامی عالی داشته باشد؟ تعریف‌تان از زندگی شاد چیست؟ آیا زندگی شاد را با مقدار پولی که در بانک دارید، بزرگی خانه یا اتومبیل لوکس تعریف می‌کنید؟

    باید توجه داشته باشید که هر یک از ما تعریفی متفاوت از زیبایی و زندگی شاد دارد. من نمی‌توانم درک کنم چرا افراد سعی دارند به ظاهر یا مقامی مشخص در زندگی برسند تا پذیرفته شوند. چرا باید برای «زیبا» بودن یا داشتن «زندگی شاد» تحت فشار باشید، در حالی که حتی تعریف دقیقی از این مفاهیم وجود ندارد؟