4.5از 5

کتاب آن مرد با باران می‌آید

کتاب
دسته بندی
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    کتاب آن مرد با باران می آید نوشته وجیهه سامانی است و در انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است. این کتاب در دسته رمان و داستان قرار می گیرد. این کتاب رمانی در حال و هوای انقلاب اسلامی و درباره حوادث و اتفاقات چهارماه پایانی انقلاب در سال ۵۷ است.

    معرفی کتاب آن مرد با باران می آید

    آن مرد با باران می‌آید رمانی در حال و هوای انقلاب اسلامی و نوشته وجیهه سامانی است. داستان آن درباره حوادث و اتفاقات چهارماه پایانی انقلاب در سال ۵۷ است؛ به طوری‌که روایت داستان از مهر سال ۵۷ آغاز و تا ۲۶ دی‌ماه که فرار شاه بوده به پایان می‌رسد. 
    آن مرد با باران می‌آید داستان زندگی یک خانواده متوسط و یک گروه نوجوان را در ماه های پایانی پیروزی انقلاب اسلامی روایت می‌کند. وقایع داستان حول این گروه نوجوان می‌چرخد که در رأس آن ها نوجوانی به نام «بهزاد» قرار دارد. بهزاد پسری از جنس آدم‌های معمولی دور و بر ماست. کم سن و سال و بی دل و جرات است، سرش توی لاک خودش است و نسبت به اتفاقات اطرافش بی‌توجه است. اصراری هم به شجاعت و قهرمانی ندارد.
    اما بر اثر حسادت و رقابت با دوستش، بی اختیار قدم در راهی می گذارد که اتفاقات تلخ و شیرین و فراز و فرود هایش، کم کم او را به یک «بزرگ مرد» تبدیل می‌کند.

    خلاصه کتاب آن مرد با باران می آید

    برخی باور دارند که انقلاب صرفا یک تغییر بیرونی نیست. بلکه تحول در باورها و نگرش‌های انسان‌ها سبب بروز یک انقلاب می‌شود. بسیاری معتقدند که انقلاب کبیر فرانسه تحت تاثیر تغییر در باور انسان‌ها و نهادینه شدن ارزش‌های دوران روشنگری به وقوع پیوسته است که انسان‌ها را دارای حق تعیین سرنوشت می‌داند. به نظر می‌آید که این تغییر برای تمامی انقلاب‌ها صادق است. کتاب آن مرد با باران می آید کتابی است که از تغییر انسان‌هایی معمولی در آستانه انقلاب اسلامی سخت می‌گوید و به ما نشان می‌دهد که این جرات و جسارت چگونه در انسان‌ها شکل می‌گیرد تا بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند و مسیری متفاوت در پیش بگیرند.

    دانلود کتاب آن مرد با باران می آید

    نسخه الکترونیک این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین آن را مطالعه نمایید.

    برشی از متن کتاب

    فریاد جمعیت بلندتر از قبل در تمام صحن خیابان می پیچد: شاه فراری شده، سوار گاری شده.
    سعید به طرفم برمی گردد و در حالی که در چشمانش برق شادی می درخشد، چیزهایی می گوید. صدایش در میان همهمه جمعیت گم می شود. فقط چند کلمه ای از حرف هایش را پراکنده می شنوم: بهروز... زندان... آزادی...
    بوی باران می آید. صورتم را که به طرف آسمان می گیرم، چند کبوتر از وسط کاج های وسط میدان پر می کشند و در دل آسمان ابری بالا می روند.
    چشمانم را می بندم. یک قطره باران می چکد روی پیشانی ام، یکی هم روی گونه ام.
    چشمانم را که باز می کنم، از پشت پرده تار و لغزان اشک، می بینم که به جای مجسمه شاه وسط میدان، که حالا تکه تکه روی زمین افتاده، پرچم سبز الله اکبری بالا رفته است.

    وجیهه سامانی

    وجیهه سامانی متولد ١٣۵۵ تهران و دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است.
نویسندگی را به صورت غیر حرفه ای از دوران ابتدایی و همکاری با مجله کیهان بچه ها شروع کرد و بعد از آن با مجله سروش نوجوان و به عنوان خبرنگار افتخاری ادامه کار داد. سال ٧٢ از طرف این مجله به عنوان داور نوجوان انتخاب کتاب سال سروش نوجوان برگزیده شد.

    کتاب خواب باران

    کتاب خواب باران نوشتهٔ وجیهه سامانی است و انتشارات کتابستان معرفت آن را منتشر کرده است. خواب باران داستان دختری به نام هماست که در خانواده‌ای دارای مشکل بزرگ می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود در دوران جوانی با سختی‌های بزرگی دست و پنجه نرم کند.

    قیمت کتاب آن مرد با باران می آید

    قیمت کتاب آن مرد با باران می آید در فراکتاب با تخفیف ویژه همراه است.

    خرید کتاب آن مرد با باران می آید

    خرید کتاب آن مرد با باران می آید در فراکتاب با تخفیف فراهم است. علاقه مندان می توانند برای خرید کتاب آن مرد با باران می آید به سایت و اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنند.

    مشخصات کتاب آن مرد با باران می آید در جدول زیر آورده شده است:

    مشخصات
    ناشر: کتابستان معرفت
    نویسنده: وجیهه سامانی
    تعداد صفحه: 217
    موضوع: داستان ایرانی
    قالب: الکترونیک و چاپی