0.0از 0

بابای ریحانه

نیم نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم تکاور پاسدارمحمد زهره وند(رفیق شهیدم1)

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب بابای ریحانه: رفیق شهیدم 1

    کتاب بابای ریحانه نخستین جلد از مجموعه رفیق شهیدم می‌باشد که به قلم اعظم چهرقانی و سعید جلائی به نگارش در آمده و در انتشارات سفیران طلاییه آفتاب به چاپ رسیده است.

    شهدای مدافع حرم آن دلیرمندان عرصه نبرد، آن فرمانبرداران امر رهبر، که با اذکار عاشورایی خود به ما آموختند برادری، یک‌رنگی و همدلی هنوز هم هست و ندای پیامبر (ص) را که فرمودند؛ «اگر مسلمانی فریاد یاری‌خواهی سر دهد و مسلمان دیگر به فریادش نرسد از ما نیست» را اجابت کرده و جوانمردی و فتوت را زنده کردند. شهید «محمد زهره‌وند» نخستین شهید مدافع حرم شهرستان اراک است که با عمل به آرمان‌ها و اهداف بزرگِ زندگی میثاقی ناگسستنی با سرور و سالار شهیدان بست و با دریافت مدال پرافتخار شهادت، به قله ابدی سعادت رسید.

    او که همواره بر لب ذکر شهادت و دفاع از حریم حرم نبوی را داشت، سرانجام در آبان‌ماه سال ۹۴ با نوشیدن جام شهادت عاشقانه به دیار حق شتافت و به این آرزوی دیرین خود رسید. کتاب بابای ریحانه به زندگی شهید مدافع حرم تکاور پاسدار محمد زهره‌وند می‌پردازد.

    گزیده کتاب بابای ریحانه: رفیق شهیدم 1

    بود و نبود ما خیلی مهم نیست، اگر توکل کردی و خدا را در همه حال احساس کردی، می‌بینی که پشتیبان و یار محکمی داری و هیچ‌وقت تنهایی و ترس بر تو غلبه نخواهد کرد.