0.0از 0

سنسی شهید

نیم نگاهی به زندگی شهید مدافع حرم تکاور پاسدار سعید مسلمی (رفیق شهیدم ۲)

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب سنسی شهید

    کتاب سنسی شهید دومین جلد از مجموعه رفیق شهیدم می‌باشد که به قلم اعظم چهرقانی و سعید جلائی به نگارش درآمده است و به زندگی شهید مدافع حرم، سعید مسلمی می‌پردازد.

    ادبیات پایداری چند سالی است که میزبان کتاب‌های شهدای مدافع حرم است، شهدایی که بعضاً متولد دهه هفتاد هستند، نسلی که حتی جنگ را ندیده‌ است، اما خواندن رشادت‌های رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس باعث شده‌است جان خود را در کف دست بگذارند و به میدان بروند. کتاب سنسی شهید، یکی از همین شهدا است، روایت زندگی شهید سعید مسلمی که از سوی انتشارات سفیران طلاییه آفتاب منتشر شده است.

    شهید سعید مسلمی سال ۱۳۷۰ بدنیا آمد و پس از گذراندن تحصیلات تکمیلی خود به عضویت سپاه پاسداران درآمد و بعنوان تکاور در سپاه خدمت می‌کرد. او علاوه بر فعالیت درسپاه، مربی کیوکوشینگ کاراته بود و جوانان بسیاری را به سمت ورزش سوق می‌داد.

    شهید مسلمی با پیدایش داعش برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد و پس از ماه‌ها رشادت و فداکاری سرانجام در نهمین روز از آبان سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

    گزیده کتاب سنسی شهید

    یکی از بچه‌ها دفترچه‌ای آورده بود تا همه در آن یادگاری بنویسند، آقا سعید عکس را که گرفت، خودکار را برداشت و نوشت: «ان‌شاءالله روزی، جای ما هم بین این شهدا باشد.» تاریخ زد و زیر آن نوشت: «موفق باشید.» و چه زود خدا صدایش را شنید.