0.0از 0

آلفا کوچ

چگونه یک کوچ سرآمد،پیشرو با قدرت و با کاریزمای متفاوت باشیم

کتاب
دسته بندی
سعیده خدایی
نویسنده
مانیان
ناشر
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب آلفا کوچ

    کتاب آلفا کوچ، اثر سعیده خدایی؛ در ده فصل به نگارش درآمده است. کوچینگ روشی جدید، کاربردی و با دانش روز دنیا است که به صورت فوق‌ حرفه‌ای و پر سرعت، تجربه‌ی جدیدی از درک توانمندی‌های خودتان را به شما هدیه می‌دهد تا خود را بهتر بشناسید و با بهره‌گیری از قدرت درون، شاهکاری خلق کنید.

    کتاب آلفا کوچ تلاش دارد با ارائه راه‌حل‌ها و نکات روان‌شناسانه این امکان را ایجاد کند، تا شما را به فراتر از بودن و فراتر از موفقیت برساند و در نتیجه به تحقق رویاها بینجامد. کوچینگ تلفیق علم و عمل برای موفق شدن است و زاویه‌ی متفاوتی را به سوی تلاش می‌گشاید.

    گزیده کتاب آلفا کوچ

    فصل ششم | چرا کوچینگ؟

    دقت داشته باشید که ما خودمان به تنهایی نمی‌توانیم فکر کرده و به شناخت برسیم؛ زیرا نمی‌توانیم بین خودآگاه و نا خودآگاه‌مان رابطه برقرار کنیم. ما نمی‌توانیم ناظر کارهای‌مان باشیم و تشخیص دهیم که یک عمل را به درستی انجام داده‌ایم یا خیر. برای اینکه بدانیم در چه شرایطی هستیم، نیاز به ناظر داریم؛ چون نمی‌توانیم به تنهایی در مقام ناظر قرار بگیریم.

    تنها به دو طریق می‌توانیم ناظر باشیم:

    1. ارتباطات: با یکی صحبت کنیم که آن فرد دیدگاه متفاوتی نسبت به دیدگاه شما دارد؛ ولی در کنار شما است و می‌تواند ناظر و ناقد شما باشد. (یک کوچ یا مربی)

    2. توسط نوشتن.

    اینک شما کوچ، ناظر و ناقدی هستید بر مسائل یک کوچی.

    توجه داشته باشید فلسفه کوچینگ به حدی قوی است که خود کلمه کوچینگ، یک فلسفه است. اگر کوچ اشراف کامل بر کاری که انجام می‌دهد داشته باشد و فلسفه و فعل کوچینگ را بداند، می‌تواند اثر بسیار مهمی در زندگی کوچی داشته باشد.