3.0از 3

راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات 

    با انتخاب کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات آندرونیکاس آندرونیکو‬‏‫، شما شجاعانه و با شهامت تأیید می‌کنید که حوزه‌هایی از زندگی‌تان وجود دارد که می‌خواهید آن را تغییر دهید یا بهبود بخشید.

    کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات، رازهای قدیمی قانون سفارش به کائنات را برای شما آشکار می‌کند؛ قدرتی آن‌قدر بزرگ که فقط باید آنچه را که واقعاً می‌خواهید از کائنات درخواست کنید و سپس آن را به دست می‌آورید. دستورالعمل‌هایی روشن و واضح، شما می‌آموزید چطور انرژی‌تان را به کائنات بفرستید. شما درک می‌کنید که قرار نیست از عجایب و شگفتی‌های جهان آفرینش بهراسید و اینکه آینده شما چیزی نیست که از قبل تعیین شده و تغییرناپذیر باشد. با استفاده از قدرت سفارش به کائنات، شما می‌توانید زندگی‌تان را به هر مسیری که انتخاب می‌کنید ببرید و هر رویایی را به واقعیت تبدیل کنید. روابط فردی و حرفه‌ای‌تان را بهبود بخشید، شغلتان را تغییر دهید، بر ثروتان بیفزایید، عشق واقعی را پیدا کنید و به عملکرد عالی و کامل دست یابید. کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات، کتابی است برای یک زندگی بهتر، سالم‌تر، غنی‌تر، شادتر و موفق‌تر.

    گزیده کتاب راهنمای اصلی برای سفارش به کائنات 

    از خودتان سؤال کنید: «زندگی من چطور است. آیا در زندگی‌ام شاد و راضی هستم؟» اگر کلمات بتوانند احساس شما دربارۀ کل زندگی‌تان را به طور خلاصه بیان کنند، پاسخ شما می‌تواند از «زندگی بد است» تا «زندگی خوب و عالی است» متغیر باشد. اگرچه به احتمال قوی احساس می‌کنید زندگی‌تان جایی بین این دو جمله قرار دارد. خب، اگر از شما بپرسند: «چه احساسی خواهید داشت اگر موقعیت فعلی‌تان در زندگی، در امور شخصی، در کار، در امور مالی و اجتماعی به همین صورت تا روزی که از دنیا می‌رفتید، باقی می‌ماند، آیا از این موضوع شاد و راضی خواهید بود؟» اگر می‌دانستید که نمی‌توانید چیزی را تغییر دهید، شاید خیلی وحشتناک بود.

    نه به این خاطر که زندگی‌تان خیلی بد است، بلکه به علت یک احساس درونی که در شما وجود دارد و اینکه امید دارید در زندگی‌تان کارهای بیشتری انجام دهید و بیشتر به دست آورید. حتی اگر شما منفی‌باف‌ترین انسان باشید، اما زمان‌های زودگذر و کمیابی وجود دارد که واقعاً باور دارید برای رسیدن به درجات عالی و عظمت و سرافرازی در تمام حوزه های زندگی تان، نیروی بالقوه شگفت‌انگیزی دارید.هر فردی در روی کره زمین، برای رسیدن به عظمت و سرافرازی نیروی بالقوه‌ای دارد، از جمله شما.