5.0از 5

کتاب هواتو دارم

روایت زندگی شهید مدافع حرم مهندس مرتضی عبدالهی

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    کتاب هواتو دارم، اثر محمدرسول ملاحسنی؛ به روایت زندگی شهید مدافع حرم مهندس مرتضی عبدالهی می‌پردازد. نگارش این کتاب از حرم حضرت زینب(س) شروع شد و در نهایت انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است.

    معرفی کتاب هواتو دارم

    راوی کتاب یادت باشد و راوی کتاب حاضر در سفر سوریه کنار مزار مطهر عمه‌ی سادات همدیگر را دیده بودند و همین دیدار پای قلم نویسنده را به مزار خاکی کشاند و باب آشنایی با شهید مرتضی عبدالهی را باز کرد تا مرام و مسلک یکی از مدافعان حریمش را به نظاره بنشینیم.
    نویسنده کتاب هواتو دارم می گوید: «درخواست من از همه ی شما خوانندگان عزیز این است که بعد از مطالعه ی کتاب، دوباره کتاب را با این نگاه تورق کنید که فهرستی از درس های شهید را برای زندگی تان داشته باشید. بیش از 08 نکته ی اخلاقی در دل این داستان گنجانده شده که اگر ما به مرور بتوانیم این نکات را در زندگی خودمان به کار بندیم، شاید بتوانیم مثل این شهدا عاقبت به خیر و سعادتمند شویم. به قول سردار شهید سلیمانی، برای اینکه به شهادت برسیم، باید شهیدانه زندگی کنیم.»

    دانلود کتاب هواتو دارم

    برای دانلود کتاب هواتو دارم، به صورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

    خلاصه کتاب هواتو دارم

    روایت پشت جبهه و سبک زندگی شهدا امروز راهگشای بسیاری از مشکلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی ماست. رهبر دانای راز انقلاب می فرمایند: «در بیان زندگی نامه ی شهیدان سعی کنیم خصوصیات زندگی این ها و سبک زندگی این ها را تبیین کنیم. این مهم است... این شهیدی که شما از یاد او به هیجان می آیید، در محیط...
    این کتاب صرفاً داستانی برای خواندن و گذشتن نیست؛ درس نامه ی شهیدی والامقام برای پیداکردن راه است. این شهدا چراغ راه اند و به عنوان یک الگوی موفق، زندگی دین مدارانه را به ما نشان می دهند.
    هواتو دارم کتابی است که در 12 فصل به روایت زندگی این شهید بزرگوار پرداخته است.

    فهرست کتاب

    بای بسم‌لله
    فصل اول / سال 85 و 86
    فصل دوم / سال 87
    فصل سوم / سال 88
    فصل چهارم / سال 89
    فصل پنجم / سال 90
    فصل ششم / سال 91
    فصل هفتم / سال 92
    فصل هشتم / سال 93
    فصل نهم / سال 94
    فصل دهم / سال 1395
    فصل یازدهم / سال 1396
    فصل دوازدهم / سال 97
    نگارخانه

    برشی از متن کتاب هواتو دارم

    اردیبهشت بود که مجدد مادر آقامرتضی تماس گرفت. حرفشان این بود که دختروپسر هم را ببینند؛ اگر دو نفر هم را پسندیدند، می شود روی زمان عقد و عروسی توافق کرد. چون خیلی اصرار داشتند، ما هم قبول کردیم و این طور شد که اولین جلسه ی خواستگاری رسمی که آقامرتضی هم حضور داشت شکل گرفت. روز خواستگاری اول پدرها صحبت کردند. پدر آقامرتضی گفت: «الحمدلله پسر ما پسر خوب و سالمیه. ما هم بالاخره دختر داریم و می دونیم که تصمیم خیلی سختیه. آقا پسر ما نه درسش تموم شده نه سرکار می ره؛ ولی من خودم اعتقاد دارم که هروقت جوان نیاز داشت باید ازدواج کنه. حتی زودتر از این سن. دختروپسر هم نداره. کار و سربازی و درس هم با مدارا درست می شه. ما هم همه جوره حمایت می کنیم. شکر خدا اوضاع مالی مناسبی داریم. تضمین این پسر خود منم. اگه قسمت باشه و این وصلت شکل بگیره، هر کاری از دستمون بربیاد برای این دوتا جوون انجام می دیم.»
    بابا هم رک حرفش را زد: «ما دورادور خانواده ی شما رو می شناسیم. تعریف آقامرتضی رو هم شنیدیم؛ ولی برا ازدواج خیلی زوده.» کمی که گذشت، آقامرتضی که یک کت وشلوار خوش رنگ تنش کرده بود، از جمع اجازه خواست که صحبت کند. خیلی برایم جالب بود که پسری با بیست سال سن این...

    خرید کتاب هواتو دارم

    نسخه چاپی کتاب هواتو دارم را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و از خواندن آن لذت و غرور ملی و دینی را تجربه کنید.

    دانلود کتاب هواتو دارم

    مشخصات کتاب هواتو دارم در جدول زیر آورده شده است:

    مشخصات
    ناشر: شهید کاظمی
    نویسنده: محمدرسول ملاحسنی
    تعداد صفحه: 304
    موضوع:  خاطرات، شهدا
    قالب: چاپی و الکترونیک