0.0از 0

شکوه زندگی در لحظه حال

کتاب
دسته بندی
اکهارت تله
نویسنده
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب شکوه زندگی در لحظه حال

    اکهارت توله (Eckhart Tolle) با کتاب مفید و پرفروش خود میلیون‌ها خواننده را به کشف آزادی و لذت زیستن در زمان حال دعوت می‌کند. او از این نظریات استفاده می‌کند تا به خواننده نشان دهد آگاهی نه تنها برای خوشبختی افراد ضروری است، بلکه عامل از بین رفتن مشاجرات و رنج‌های انسان ها در سراسر دنیاست و بیداری، مرحله جدید آگاهی است و ادامه این مسیر انسان را به هستی و جوهر وجودش می‌رساند.

    در کتاب شکوه زندگی در لحظه حال، نیروی مثبت زندگی و ثروت بزرگی به نام زمان حال را به افراد یادآور ‌می‌شود؛ هر چه کژکاری ذهن بشر در عرصه جهان از طریق گزارش‌های خبری و روزمره رسانه‌های همگانی بر مردم نمایان‌تر می شود، بر تعداد کسانی که دگرگونی بنیادین در آگاهی بشر را یک نیاز فوری می‌دانند، نیز اضافه می‌شود. این گروه می‌دانند که اگر نخواهند خود و سیاره زمین را به نابودی بکشانند، ناگزیر از ایجاد این دگرگونی هستند.

    این نیاز و همچنین آمادگی میلیون‌ها نفر به پیدایش یک آگاهی جدید، دورنمایی است که در کتاب شکوه زندگی در لحظه حال از آن سخن گفته شده است. کتاب شکوه زندگی در لحظه حال پنج سال پس از اولین انتشارش در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفت و درحال حاضر هم به ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده و در سراسر جهان مخاطبان خود را جذب کرده است.

    گزیده کتاب شکوه زندگی در لحظه حال

    فقیری بیش از سی سال کنار جاده‌ای نشسته بود. روزی غریبه‌ای از کنار او می‌گذشت. فقیر در حالی که بی‌اختیار دستش را به طرف او دراز کرده بود، گفت: " کمی پول خُرد به من بده." غریبه گفت: "چیزی ندارم تا به تو بدهم. " سپس پرسید: " آنچه رویش نشسته‌ای چیست؟ " فقیر جواب داد: هیچ! جعبه‌ای کهنه است که یک عمر روی آن نشسته‌ام. غریبه پرسید: هیچ‌وقت به داخل آن نگاه کرده‌ای؟ فقیر گفت: منظورت چیست؟ چیزی داخل آن نیست. غریبه اصرار کرد: نگاهی به داخل آن بینداز. فقیر به زور در جعبه را باز کرد و در اوج تعجب و ناباوری و در عین‌حال خوشحالی، دید که جعبه پر از طلا است.

    من همان غریبه‌ای هستم که چیزی ندارم به شما بدهم، فقط می‌خواهم به شما بگویم نگاهی به درون بیندازید. البته نه به درون جعبه، مثل قصه‌ای که گفتم، بلکه به جایی نزدیک‌تر. به درون خودتان.