0.0از 0

چهارده ناجی

داستان هایی از زندگی چهارده معصوم

کتاب
دسته بندی
صغری بهرامی
نویسنده
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب چهارده ناجی

    کتاب چهارده ناجی، شامل داستان‌هایی از زندگانی چهارده معصوم (علیهم السلام) برای کودکان است که به قلم صغری بهرامی نگاشته شده است و در انتشارات مداد جادو به چاپ رسیده است.

    یکی از روش‌های آشنا کردن کودکان با زندگی پیامبر و ائمه­ اطهار، استفاده از شعر و داستان است و این موضوع از این جهت اهمیت دارد که کودکان ریتم‌های آهنگین و زیبا را به خوبی یاد می‌گیرند و آنچه که از طریق داستان آموخته‌اند، در حافظه­ خود ثبت می­‌کنند. 

    در کتاب چهارده ناجی، سعی شده زیباتریـن و جذاب‌­تریـن داستان­‌ها و ساده‌­تریـن و آهنگین‌ترین شعرها درباره­ پیامبر گرامی و ائمه­ اطهار، جهت آموزش و آشنا کردن کودکان مسلمان انتخاب شود و در هر جلسه از کلاس­، در کنار آموزش قرآن، زندگی یکی از چهارده معصوم به صورت شعر و داستان نیز آموزش داده شود تا کودکان ما با زندگی پیامبر گرامی و معصومین دیگر آشنا شوند.

    گزیده کتاب چهارده ناجی

    همین‌طور که بچه‌ها با صدای بلند این اشعار را می‌خواندند، سارا و زهرا هم پشت در با آن ها می‌خواندند و تقریباً شعر را حفظ کرده بودند که خانم مربی در را باز کرد و به آن ها خوشامد گفت. خانم مربی طوری برنامه‌ریزی کرده بود که بچه‌ها در هر جلسه، در کنار آموزش قرآن، با یکی از معصومین نیز آشنا شوند.