0.0از 0

درد عشق

اگر کسی دلتان را شکسته است، باید این کتاب را بخوانید

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب درد عشق

    کتاب درد عشق، اثر لودرو رینزلر با ترجمه فریبا جعفری نمینی؛ بخشی از آن از راهکارهایی تشکیل شده که روان‌شناسی و دین به ما آموخته‌اند و بخشی دیگر بر اساس تجربیات نویسنده به رشته تحریر درآمده است. این کتاب برای هر احساسی که در رابطه با دل شکستگی و از دست دادن عزیزی باشد، اطلاعات مفیدی در خود دارد.

    اطلاعاتی که به مخاطب کمک می‌کنند تا راهی مناسب برای جدا شدن از احساسات ناخوشایند خود بیابد و به وی کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر و بهتر، از این موقعیت دشوار خارج شود. فصل‌های این کتاب کوتاه هستند و هر فصل شامل داستان‌هایی از موارد مشابه، توصیه‌هایی که باید به کار برده شود و تمرین‌هایی است که لازم است تا برای رهایی از این احساسات ناخوشایند آن‌ها را انجام داد.

    گزیده کتاب درد عشق

    چرا قلبتان می‌شکند؟ 
    من در طول جلسات درمانی‌ای که داشته‌ام، هزاران دلیل منطقی برای شکسته شدن دل را از زبان افراد گوناگون شنیده‌ام. شکسته شدن دل، به هر دلیلی که صورت گرفته باشد، از مرگ یکی از عزیزان گرفته تا جدایی‌های شلوغ و پرماجرای یک زوج یا ترک شدن توسط کسی که دوستش داشته‌اید و حتی تحقیر شدن و طرد شدن از سوی جامعه، در همۀ این موارد یک نکتۀ مشترک وجود دارد: دل شکستگی بر اساس احساساتی تجربه می‌شود که منشأ همۀ آن‌ها این است که شما انتظار داشته‌اید همه چیز به طریقی که تصور می‌کرده‌اید پیش برود، اما همه چیز تغییر یافته و به سوی مقصدی دیگر جریان یافته است. 
    بله، این می‌تواند یک کشف بزرگ و مهم در زندگی شما باشد. برآورده نشدن انتظارات و تصورات شماست که شما را دل شکسته می‌کند.

    اجازه دهید بیشتر توضیح دهم. اغلب ما به طور مرتب تصورات و ایده‌هایی درمورد موضوعات و مسائل پیرامونمان در ذهن خود می‌سازیم و آن قدر به آن‌ها می‌پردازیم که آن‌ها را به شکل واقعیت می‌پذیریم و انتظار داریم تا تمام وقایع، به همان شکلی که ما تصور کرده‌ایم پیش بروند. هر زمان که رویدادهای زندگی، راه خود را پیش می‌گیرند و به آن راهی که ما در ذهن خود پیش‌بینی نکرده‌ایم می‌روند، ما دنیا را تیره و تار می‌بینیم و دلمان می‌شکند.. .