0.0از 0

مهارت های زندگی برای کودکان

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب مهارت های زندگی برای کودکان

    کتاب مهارت‌های زندگی برای کودکان نوشته مژگان کلهر و در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است. نکته‌هایی که در کتاب مهارت‌های زندگی برای کودکان آمده است، هر روز در زندگی اجتماعی ما و کودکانمان تکرار می‌شود.

    آشنایی با این نکته‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا در جامعه‌ی بزرگ بیرون از خانه راحت‌تر زندگی کنند. در این کتاب، نکته‌های آموزشی به‌صورت مثال‌ها و سؤال‌های سه جوابه مطرح شده است. شما می‌توانید با فرزندانتان آن‌ها را بخوانید و از پاسخ آن‌ها مطلع شوید.

    شاید به‌نظر برسد بعضی از سؤال‌ها، دو پاسخ صحیح دارند یا شما و فرزندتان برای یک سؤال، دو پاسخ متفاوت را برگزیده‌اید. در این‌صورت می‌توانید با راهنمایی صحیح و توضیحات خود، آن‌ها را در یافتن پاسخ صحیح یاری دهید.

    گزیده کتاب مهارت های زندگی برای کودکان

    هر یک از ما آدم‌ها ظاهر متفاوتی داریم. یکی موهای روشن دارد، یکی موهای قهوه‌ای و یکی سیاه. یکی چشم آبی است و یکی چشم‌های سیاهی دارد و دیگری چشم‌های قهوه‌ای یا عسلی.

    یکی سفیدپوست است؛ یکی سیاه‌پوست و دیگری زردپوست و ...  یکی بلند است و یکی کوتاه. یکی چاق است و یکی لاغر. و ای‌نها هیچ‌کدام باعث نمی‌شود که یکی بهتر و برتر از دیگری باشد.

    بعضی‌ها دختر هستند و بعضی‌ها پسر. بعضی‌ها مرد هستند و بعضی‌ها زن. بعضی‌ها پیرزن و بعضی‌ها پیرمرد.