0.0از 0

سرک کشیدن زیر پوست خودرو

کتاب
دسته بندی
استر پورتر
نویسنده
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب سرک کشیدن زیر پوست خودرو

    مجموعه‌ی «آن زیر چیست؟» کتاب هایی علمی آموزشی است که به زبان تصویر زیر پوست اشیا و پدیده‌ها سرک می‌کشد و نوجوانان را با مفاهیم علمی آشنا می‌کند. «کارن لاتچانا کِنی» و «اِستر پورتر» نویسنده این مجموعه چهار جلدی‌اند و «اِستیوون وود» و «آندره لوزانو» تصویرگری این کتاب ها را برعهده داشته‌اند.

    مولفان آمریکایی این اثر که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است، در این مجموعه با مخاطبان خود درباره‌ی فیزیولوژی بدن، خودرو، زمین و دنیای زیرزمین و شهرها سخن میگویند. «زیر پوست» به فیزیولوژی بدن انسان می‌پردازد و اطلاعات مناسبی از دستگاه‌های مختلف بدن در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، «زیر پوست خودرو» نوجوانان را با مکانیک و نحوه کار قطعه‌ها و بخش‌های داخل خودرو آشنا می‌سازد، «زیر پوست زمین» به لایه‌ها و طبقات و همه بخش‌های درونی و طبیعی زمین می‌پردازد و «زیر پوست شهر» آن بخشی از زیرِ زمین را که به دست انسان ساخته شده است را مانند تونل‌ها، مترو و... مورد توجه قرار میدهد. امیر طاهری ترجمه این چهار جلد کتاب مناسب گروه سنی «ج» (۱۰ تا ۱۲ سال) را برعهده داشته است.

    کتاب سرک کشیدن زیر پوست خودرو، کتابی علمی و تصویری است که کودک را به کنجکاوی و پرسش‌گری تشویق می‌کند و اطلاعاتی متناسب با درک کودکان و نوجوانان درباره‌ی خودرو بیان می‌کند. با مطالعه‌ی این کتاب، به بسیاری از سؤالات فرزندتان درباره خودرو و نحوه عملکرد آن پاسخ داده می‌شود.

    گزیده کتاب سرک کشیدن زیر پوست خودرو

    هر خودرو قسمت‌های مختلف و اجرای زیادی دارد. بعضی از این قسمت‌ها باید با هم کار کنند تا خودرو روشن شود و به حرکت درآید. بعضی از قسمت‌ها هم خودرو را متوقف می‌کنند. قسمت‌های دیگری هم خودرو و سرنشینان آن را خنک نگه می‌دارند. به قسمت‌هایی که با هم کار می‌کنند. سیستم گفته می‌شود. مکانیک‌ها و تکنسین‌ها سیستم‌های خودرو را وارسی می‌کنند. آن ها از رایانه برای پیدا کردن مشکلات سیستم‌های خودرو استفاده می‌کنند.