0.0از 0

فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره ششم)

کتاب
دسته بندی
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره ششم)

    برخی عناوین فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره ششم) عبارتند از:

    ابعاد کیفری مجازات یا عدم امکان مجازات منتشرکنندگان فیلم کشتار 

    اثربخشی مشاوره در رفع مشکلات و اختلالات دانش آموزان در مدرسه

    اصول و قواعد ناظر بر تعیین کاربری به عنوان عامل تحدید مالکیت

    هدف اصلی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی، انتشار تحقیقات انجام‌شده در زمینۀ مطالعات اسلامی، علوم دینی و اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی علمی و فراهم آوردن زمینه برای تبادل‌ نظر و تضارب آرای متفکران و محققان این رشته، فراهم آوردن زمینه برای تولید علم و اندیشه و نظریه‌پردازی در این زمینه و آماده کردن زمینۀ مناسب برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر علوم اسلامی، دینی و جامعه شناسی اسلامی است. این فصلنامه نشریه‌ای با رسالت پژوهشی است که تلاش دارد در ارتقای معرفت دینی و علوم اسلامی ایفای نقش نماید.

    گزیده فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره ششم)

    موفقیت و پیشرفت تحصیلی یکی از مهمترین دغدغه های هر دانش آموز، والدین و به طور کلی هر نظام آموزشی است. موفقیت تحصیلی هر جامعه مبین وجود دانش آموزان و تقریبا در عین حال نظام آموزشی کارآ و موفق است. از طرفی دیگر، از نظر والدین مهمترین شاخص برای تربیت این است که فرزند آن ها بتواند در آینده گلیم خود را از آب بیرون بکشد و از پس وظایفی که به آن ها محول می گردد، بخوبی برآید. 

    یکی از ویژگی هایی که مانع از انجام خوب کارها و نیل به موفقیت و پیشرفت می شود، اهمال کاری است. که مترادف های آن شامل مسامحه، دودلی، به تأخیر اندازی و به عقب انداختن انجام کاری، به ویژه به علت بی دقتی عادتی، یا تنبلی و به تعویق انداختن یا تأخیر غیر ضروری است.