0.0از 0

ازدواج رنج مقدس

تحلیل ریشه ای اختلافات و راهکارهای کسب احساس رضایت در زندگی زناشویی

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب ازدواج رنج مقدس

    کتاب ازدواج رنج مقدس، اثر داریل شارپ و ترجمه سیمین موحد؛ علاوه بر تجزیه و تحلیل ریشه‌ای اختلافات و راهکارهای کسب احساس رضایت در زندگی زناشویی)، به مخاطب کمک می‌کند تا درگیری‌های زناشویی‌ را بشناسد و آن‌ها را به خوبی سازماندهی کند.

    کتاب حاضر قدرت اصلی خود را از مقاله معروف پرفسور کارل گوستاو یونگ در حوزه ازدواج دریافت می‌کند که برای اولین بار همراه با این کتاب مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و قدرت دوم نیز حاصل گفتگوی نویسنده آن داریل شارپ (Daryl Sharp) و آدم‌های معمولی جامعه است که خود به خود کتاب را علمی، کاربردی و ساده نموده است.

    گزیده کتاب ازدواج رنج مقدس

    تعهد آدم‌ها به ازدواج هم جالب است. تا موقعی که پیوند رسمی‌ای بین دو نفر وجود ندارد، آن‌ها می‌توانند آزاد و جدا زندگی کنند. اما به محض اینکه اعلام می‌کنند که مزدوج شده‌اند، قربانی عقاید دیگران می‌شوند: چه چیزی آن‌ها را با هم نگه می‌دارد؟

    مرد چه چیزی در زن می‌بیند؟ آیا زن نمی‌بیند که مرد دنبال پول اوست؟ مرد می‌توانست انتخاب بهتری داشته باشد؛ و غیره و غیره. یا برعکس، دیگران آن‌ها را زوج کاملی می‌پندارند که عقد ازدواجشان در آسمان بسته شده و آن وقت این زوج باید طبق همین انتظار مردم زندگی کنند.