0.0از 0

میلیونر شدن در جوانی

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    کتاب میلیونر شدن در جوانی، اثر خواندنی مت موریس با ترجمه ی ناهید سپهر پور به رشته تحریر درآمده و در انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی منتشر و در دسترس علاقه مندان به کتاب های مدیریت و کسب و کار قرار گرفته است. اگر احساس پوچی می کنید و یا شغل دلخوه تان را ندارید؛ کتاب میلیونر شدن در جوانی، گزینه ای مناسب برای رسیدن به خواسته های تان می باشد.

    معرفی کتاب میلیونر شدن در جوانی

    کتاب میلیونر شدن در جوانی، به روایت زندگی نویسنده کتاب حاضر«مت موریس» که اهل کشور آمریکا است می پردازد. جوانی که بدون هیچ حمایت و پشتیبانی پولی به یک فرد میلیونر تبدیل شد.
    مت موریس در کتابش راه و روش های ثابت شده ای را به مخاطب ارئه می دهد که می توان با به کار گیری و الگو قرار دادن آن ها، سطح اقتصادی را متحول و به یک فردی مبدل شد که کار خلق می کند.
    نویسنده کتاب پیش رو، با عرضه ی مطلب هایی برای مخاطب، این امکان را فراهم می سازد که در وسط مشکلات راه های درست را ببیند و انتخاب کند.

    خلاصه کتاب میلیونر شدن در جوانی

    کتاب میلیونر شدن در جوانی، زندگی موریس که سرشار از نکات آموزنده و راهکارهایی برای مخاطبان است را در سه بخش نظیر؛ « بخش نخست: ایجاد زیربنای مستحکمی از ثروت، بخش دوم: تبدیل شدن به یک میلیونر جوان، بخش سوم: مدیریت و توسعه کسب و کارتان» در خود جای داده و هرکدام از این بخش ها نیز شامل موضوعات و عناوینی همچون؛ «داستان من، تبدیل شدن به یک میلیونر، باورها معیار آسانی و قدرت دروغ ها، رؤیاهای مهم نتایج مهم را خلق می کنند، هدف گذاری مختص بازندگان است، مدیریت عملکرد برای حداکثر بازدهی، ویژگی رفتاری اسرار آمیز قدرتمندترین افراد جهان، آغاز یک کسب و کار، چرا چیزی متوسط را اختراع کنید وقتی می توانید از افراد با استعداد کپی برداری کنید؟، کسب و کار نهایی با بهره وری زمانی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی از طریق همکاری مشترک با منابع خارجی، پنج استراتژی ویژه برای برنده شدن در رقابت، تأملات نهایی» می باشد که مفصلا به بررسی و تحلیل آن ها می پردازد.
    کتاب پیش رو طوری نگارش شده که به مخاطب می آموزد که چه طور زندگی کند که عقبگرد نداشته باشد. هر بخش از این اثر نگاه مخاطب را در مورد خویش، وسیع تر کرده و راه و روش هایی عملی و واقعی را به اشتراک می گذارد که با بهره گیری از آن ها «میلیونری» که در عمق خویش پنهان شده را عیان سازد.
    موریس از سنین کم به این تفکر رسید که هدفش باید خیلی بیشتر«از کار کردن از 9 صبح تا 5 عصر» باشد. 
    وی دیگر تاب این را نداشت که زیر دست و گوش به فرمان باشد و به این باور رسیده بود که می تواند آینده ی روشن برای خود بسازد.

    برشی از متن کتاب میلیونر شدن در جوانی

    اغلب ما ۱۲ تا ۲۰ سال از زندگیمان به مدرسه رفته ایم تا ریاضیات، تاریخ، علوم، جغرافیا و دستور زبان بیاموزیم، اما هرگز مهم ترین موضوع زندگی را به ما نیاموختند، اینکه چگونه موفق شویم. تمام مهارت های زندگی واقعی و اصول مورد نیاز برای موفقیت، هرگز در مدرسه آموزش داده نمی شوند.
    آن ها در مسیری دشوار، طی آزمون و خطا، شکست در روابط، شکست در کسب و کار و در خلال غم و ناامیدی فرا گرفته می شوند. سفر به موفقیت می تواند طولانی و دشوار باشد و به همین دلیل است که بسیاری از مردم به سادگی از رؤیاها و اهدافشان دست می کشند.
    من می خواهم به شما نشان دهم چگونه بدون حمله قلبی و بدون سال ها و سال ها کشمکش، به موفقیتی که خواهانش هستید، دست یابید.
    همان طور که می بینید، آنچه من کشف کرده ام، این است که موفقیت در زندگی اصلا لازم نیست فرآیند دشواری باشد. در واقع، دستیابی به موفقیت آسان است، اما فقط به شرط اینکه فرمولش را بدانید.
    تنها معیار کلیدی همه افراد موفق، چیزی بیش از باور نیست. باور به خودشان، باور به اینکه می توانند به رؤیاهایشان دست یابند، باور به اینکه برای گام برداشتن به سمت سبک زندگی دلخواه شان، هر آنچه را که لازم است هم اکنون در اختیار دارند.
    تفاوت اصلی بین افراد موفق و فرد متوسط این است که افراد موفق به خود و توانایی هایشان باور دارند و ایمان آن ها به حدی قوی است که بی هیچ شکی می دانند به اهدافشان دست خواهند یافت. همین نحوه تفکر است که شما را به سمت موفقیت سوق خواهد داد.
    آسان تر از آن است که فکر می کنید نه تنها باید باور داشته باشید که تغییر زندگی تان امری ممکن است، بلکه باید این را هم باور داشته باشید که این کار می تواند آسان تر از آنچه فکر می کنید باشد. بگذارید شرح دهم.
    تاکنون در کنار کسی بوده اید که همیشه بنا به دلیلی کارها را دشوار می داند؟ وقتی از این نوع افراد بپرسید، چکار می کنند، پاسخ آن ها احتمالا این است، «ای، می گذرانم.» حقیقت غم انگیز این است که اغلب مردم فکر می کنند زندگی سخت است. موفقیت سخت است. وزن کم کردن سخت است. به دست آوردن یک میلیون دلار سخت است.
    مطمئنم که شما این طور نیستید، اما شاید کسی با این طرز فکر را بشناسید.
    راز کار این است. از دونالد ترامپ بپرسید، برای او به دست آوردن یک میلیون دلار چقدر آسان است و فکر می کنید او به شما چه می گوید؟ معلوم است، نه؟ او به شما خواهد گفت که این راحت ترین کار در جهان است.
    اگر می گفتم یک فرد متوسط معتقد است که به دست آوردن بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار در سال کار سختی است، احتمالا با من موافق بودید. اما اگر می خواستید از هر تعداد از صاحبان کسب و کار میلیون دلاری بپرسید که به دست آوردن ثروت شش رقمی برای آن ها چقدر آسان است، تضمین می کنم، به شما خواهند گفت که کار آسانی است. شاید این کار مستلزم سخت کوشی باشد، اما آن ها یقین قطعی دارند. این صاحبان کسب و کار، در این حقیقت هیچ تردیدی ندارند که موفق خواهند شد.
    آن ها ایمان تمام و کمال دارند!
    در اینجا ممکن است بگویید، دلیل اینکه آن ها این امر را آسان می پندارند، این است که آن ها در هر کاری که انجام می دهند موفق اند. اما من می خواهم دقیقاً عکس آن را بگویم.. .

    دانلود کتاب میلیونر شدن در جوانی

    نسخه الکترونیک کتاب میلیونر شدن در جوانی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و سپس در کتابخوان فراکتاب آن را مورد مطالعه قرار دهید.

    دانلود کتاب میلیونر شدن در جوانی

    مشخصات کتاب میلیونر شدن در جوانی در جدول زیر آورده شده است:

    مشخصات
    ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
    نویسنده: مت موریس
    مترجم: ناهید سپهرپور
    تعداد صفحه: 291
    موضوع: مدیریت و کسب و کار
    قالب: الکترونیک