5.0از 5

کتاب شجاعت دبی فورد

موثرترین و عمیق ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    کتاب شجاعت دبی فورد، با ترجمه ناهید سپهر پور به رشته تحریر درآمده و در انتشارات بنیاد فرهنگی زندگی نیز منتشر شده و در دسترس علاقه مندان به کتاب های موفقیت و سبک زندکی قرار گرفته است. کتاب شجاعت دبی فورد، برای رویارویی با رعب و وحشت و اضطراب های خود و برای رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفس راهکارهایی را به اشترک گذاشته است.

    معرفی کتاب شجاعت دبی فورد

    همه ما در بدو تولد بخشی مصمم و مهاجم در درون خود داریم، نیرویی درونی که هرگاه در مقام دفاع از فرزندان یا حفاظت از خانواده خود برمی آییم، از آن کمک می گیریم. شاید بتوان گفت این نیرومندترین بخش وجودمان است، بخشی که ما را وادار می کند به دنبال چیزی برویم، برای مبارزه آماده باشیم، برای برنده شدن و نیز نبرد در مصاف هایی که زندگی پیش روی مان قرار می دهد. گاه، مجبور می شویم با افکار تاریکی که ذهن مان را تسخیر می کنند بجنگیم؛ با دروغ ها، سوء برداشت ها و شرم. گاه نیاز داریم تا با قدرت بگوییم: «دست نگهدار». نیاز به شهامتی داریم که بگوییم: «من نمی خواهم به حرف هایت گوش کنم» یا «این حقیقت ندارد». ما برای عشق ورزیدن، نیاز به استقامت و پایمردی یک جنگجو داریم، همچنین برای این که با آن چه باعث شده احساس ضعف و ناتوانی کنیم و قادر به تغییر نباشیم، رو در رو مقابله کنیم.
    کتاب دبی فورد شجاعت، برای رویارویی با رعب و وحشت و اضطراب های خود و برای رسیدن به خود باوری و «اعتماد به نفس» راهکارهایی را برای مخاطبان به اشترک گذاشته است. نویسنده کتاب حاضر به تحلیل موضوعی در رابطه با چرایی این که زنان از اصل و خمیره، از خلق و خوی خود که یک جنگجوی مهاجم بوده فاصله گرفته و قسمت اساسی و ریشه ای خویش را منکر شده و به جای مقاومت و زبردستی، درماندگی و سستی را انتخاب کرده، می پردازد.

    دانلود کتاب شجاعت دبی فورد

    نسخه الکترونیک کتاب شجاعت دبی فورد را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و سپس در کتابخوان فراکتاب آن را مورد مطالعه قرار دهید.

    کتاب صوتی شجاعت دبی فورد

    نویسنده در کتاب صوتی شجاعت به مخاطب اعلام می کند که شجاعت، مستلزم پیمودن راهی است که طی آن زندگی وی را متحول می سازد. وقوع این امر را در هزاران زندگی دیده شده است. این کتاب فقط انگیزه بخش نیست، گر چه به مخاطب انگیزه خواهد داد. فقط معناگرایانه نیست، گر چه الهام بخش خواهد بود. صرفا آموزشی نیست، گر چه مطالب بسیاری از آن را آموزش می دهد. این کتابی است متحول کننده. در اصل، این کتابی است که نگاه مخاطب به خود، دیگران و جهان را دگرگون خواهد کرد.
    فرآیند تحول زمانی صورت می گیرد که مخاطب لایه سطحی افکار، باورها و انتخاب های خود را کنار می زند و پس پرده رفتار خود را کشف می کند.

    خلاصه کتاب شجاعت دبی فورد

    کتاب شجاعت دبی فورد به موضوعات و عناوینی نظیر؛ «بخش نخست: یک الگوی جدید؛ (مجرم اصلی، اطمینان الهی، جنگجوی شجاع عشق)، بخش دوم: حرکت از ذهن به قلب؛ (قانون هدایت الهی، قانون تسلیم، قانون رهایی عاطفی، قانون شفقت قلبی، قانون قلب عاشق، قانون آرمان الهی، قانون زیبایی متعالی، فرمان جنگجوی شجاع، عاشق ترس هایتان باشید)» می پردازد. 
    در بخش نخست این کتاب، «یک الگوی جدید»، مروری است بر ترس، اعتماد به نفس و شجاعت و نحوه تأثیر آن ها بر زندگی؛ افکار، رفتار و احساسات. مخاطب با الگوی جدیدی از شجاعت و اعتماد به نفس آشنا خواهد شد و به ماهیت آن ها، نحوه عملکرد آن ها و این که چرا همه انسان ها همواره چنین شیفته این ویژگی ها هستند، پی می برد.
    در بخش دوم، «حرکت از ذهن به قلب»، مخاطب را گام به گام در فرآیندی که آن را قوانین جنگجوی شجاع می نامد، هدایت خواهد کرد. این قوانین طوری طراحی شده اند که دنیای درون را از نو بازنشانی کنند، افکار، باورها و رفتارهای قدیمی را بهبود بخشند تا بتوانند سفر هیجان انگیز و ژرف تبدیل شدن به جنگجوی قدرتمند، با اعتماد به نفس و شجاع عشق را آغاز نمایند.
    در بخش پایانی هر قانون، فرآیند تحول آمیز، به همراه مطلبی درباره فعال سازی شجاعت و ساختن اعتماد به نفس برای مخاطب در نظر گرفته شده تا عضلات شجاعت و اعتماد به نفس را در درون تقویت سازد. خواه این مراحل را انجام شود یا نه، تمرین های ساده آن به مخاطب کمک خواهند کرد تا شجاعت خود را فعال سازد، اعتماد به نفس خود را تسریع و تصمیم گیری خود را تقویت کند و بالاخره به تولد دوباره جنگجوی درون خویش کمک کند.
    وقتی مخاطب به قانون نهایی این کتاب نزدیک شود، دنیا و زندگی خود را از نقطه ای کاملاً جدید نظاره خواهد کرد. قدرت، شجاعت و اعتماد به نفسی که وجود وی را با نیرویی جدید اشباع می کند، او را مجذوب و متحیر خواهد ساخت.

    فهرست کتاب

    نامه ای به خوانندگان
    دیباچه
    تحول چطور اتفاق می افتد
    بخش نخست: یک الگوی جدید
        مقصر اصلی
        اطمینان الهی
        جنگجوی شجاع عشق
    بخش دوم: حرکت از ذهن به قلب
        قانون هدایت الهی
        قانون تسلیم
        قانون رهایی عاطفی
        قانون شفقت قلبی
        قانون قلب عاشق
        قانون آرمان الهی
        قانون زیبایی متعالی
        فرمان جنگجوی شجاع
        عاشق ترس هایتان باشید

    برشی از متن کتاب شجاعت دبی فورد

    قانون آرمان الهی

    تصور کنید هر روز صبح، با هیجان و شور و شوقی که سال ها آن را احساس نکرده اید، از خواب بیدار می شوید. تصور کنید هر روز را با لذت بردن از لحظه لحظه آن به شب می رسانید و احساس هدفمند بودن و کامیابی می کنید. تصور کنید از تمام شجاعت و اعتماد به نفس لازم برای موفقیت در جهان برخوردارید.
    جنگجوی عشق به هر کجا که می رود از خود روشنایی و نور ساطع می کند. چشمان او از عشق، شفقت و پرتو این آگاهی که زندگی موهبتی است گرانقدر، می درخشند. او می داند که نشانی الهی دارد. هدف و برنامه زندگی اش از همان نشان نشأت می گیرد. شجاعت و اعتماد به نفس او از این آگاهی سرچشمه می گیرد. قدرت او، از زیباترین و آسیب پذیرترین بخش های وجودش پرده برمی دارد. او از این که بخشی از این جهان است هیجان زده و خوشحال است. او عهد می بندد تا سر حد توانش بهترین باشد و رویای او فقط و فقط از آن خود اوست.
    جنگجوی شجاع هرگز فراموش نمی کند که در انجام هر کاری که رویایش را در سر دارد، بی باکی، نبوغ، قدرت و جادو نهفته است. او با بصیرت زیبا و روشن خود مستقیماً به بطن زندگی می نگرد و با شور و هیجانی دگرگون کننده به آن عشق می ورزد. او تک تک یاخته های بدنش و ذره ذره آگاهی بشری اش را عمیقاً دوست دارد، به هر جزء از تاریخ با حیرت و به دیده احترام می نگرد و هر ذره از جهان هستی و فرد فرد ساکنان آن را با آغوش باز می پذیرد و با تمام وجود به آن ها ارج می نهد او این توان را دارد که.. .

    کتاب صوتی شجاعت

    نویسنده کتاب صوتی پیش رو «دبی فورد»، با به اشتراک قرار دادن راه حل هایی ویژه، به مخاطب این یاری و مدد را می رساند که با به دست آوردن «اعتماد به نفس» و خودباوری بالا بتواند اراده ی انجام کارهای بزرگ را در خود تقویت و به آن ها جامع عمل بپوشاند و گزینش های صحیحی داشته باشد.

    خرید کتاب شجاعت دبی فورد

    نسخه چاپی کتاب شجاعت دبی فورد را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و پس از دریافت کتاب از محتوای ارزشمند آن بهره وافی و کافی ببرید.

    کتاب صوتی شجاعت دبی فورد

    کتاب شجاعت دبی فورد صوتی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و سپس در کتابخوان فراکتاب آن را مورد مطالعه قرار دهید.

    دانلود کتاب شجاعت دبی فورد

    مشخصات  کتاب شجاعت دبی فورد در جدول زیر آورده شده است:

    مشخصات
    ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
    نویسنده: دبی فورد
    مترجم: ناهید سپهر پور
    تعداد صفحه: 250
    موضوع: توسعه شخصی، روان شناسی
    قالب: چاپی و الکترونیک و صوتی