0.0از 0

کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

کتاب
دسته بندی
آلن دیب
نویسنده
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک، اثر آلن دیب با ترجمه فواد معصومی به رشته تحریر درآمده و در انتشارات آریاناقلم منتشر و در دسترس علاقه مندان به کتاب های «مدیریت وکسب و کار» قرار گرفته است.

    معرفی کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک 

    کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک، توانسته عنوان یکی از «پر فروش ترین کتابه های سایت آمازون» را دریافت نماید و با بیانی قابل فهم، مسیری نو و جدید را در رابطه با «کسب و کارهای خانگی» عرضه تا برای مخاطب این امکان را فراهم سازد که برای حوزه ی کاری خویش خریدار پیدا نماید.
    اگر از فروش و از نوع بازاریابی کسب و کار خود ناراضی هستید و یا اگر تازه می خواهید وارد بازار کار شوید؛ کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک، گزینه ای مناسب برای مطالعه می باشد.

    خلاصه کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک 

    کتاب پیش رو، سرآغازی میسر برای اشخاصی می باشد که علاقه دارند در حوزه ی تبلیغ، فروش و توزیع محصولات اطلاعات کسب کنند و این کتاب این امکان را برای آن ها فراهم ساخته و همچنین این کتاب این توصیه را هم دارد که  هرگز نباید کارهای کوچک را با کارهای بزرگ قیاس کرد.
    کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک، آموزش خود را به طور پلکانی ارائه داده و یاد می دهد که چگونه یک «طرح بازاریابی» را تاسیس نمایید.
    کتاب حاضر به سه مرحله ی «قبل»، «حین» و «بعد» تقسیم شده و شامل نُه فصل است که به عناوینی نظیر؛ انتخاب بازار هدف، ساخت پیام، دستیابی به مشتریان بالقوه، جذب مشتریان راغب، پرورش مشتریان راغب، تبدیل به فروش، ارائه تجربه ای در سطح جهانی، افزایش ارزش طول عمر مشتری، هماهنگ سازی و تحریک ارجاع شوندگان و در آخر نتیجه گیری پرداخته و به بررسی و تحلیل آن ها می پردازد.

    برشی از متن کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

    انتخاب بازار هدف گام اولیه ی ضروری در فرایند بازاریابی است. با این کار شما از اینکه پیام بازاریابی تان بهتر طنین انداز خواهد شد مطمئن می شوید، که خود باعث اثر بخشی بیشتر بازاریابی خواهد شد. با تمرکز روی بازار هدف مناسب برای کسب و کارتان قادر خواهید بود بهره ی بیشتری از زمان، پول و انرژی ای که صرف می کنید ببرید.

    همه نه

    وقتی از صاحبان کسب و کار می پرسم بازار هدفشان چه کسانی هستند، بسیاری از آن ها پاسخ می دهند «همه». در واقعیت این به معنی هیچ کس است. بسیاری از صاحبان کسب و کار، در تکاپویشان برای جذب بیشترین تعداد مشتری ممکن، تلاش می کنند تا به وسیع ترین بازار ممکن خدمت رسانی کنند. ظاهراً منطقی به نظر می رسد، اما در واقع اشتباهی بزرگ است. بسیاری از صاحبان کسب و کار از کوچک کردن بازار هدف خود می ترسند چون نمی خواهند هیچ مشتری بالقوه ای را کنار بگذارند.
    این اشتباهی معمول و مبتدیانه در بازاریابی است. در این فصل میخواهیم بررسی کنیم که چرا کنار گذاشتن مشتریان در واقع کار خوبی است.
    همان طور که در فصل قبل بحث کردیم، اکثر تبلیغات شرکت های بزرگ در دسته ای به نام بازاریابی انبوه قرار می گیرد که به آن «برندینگ» هم می گویند. در این نوع بازاریابی، صاحبان کسب و کار مانند تیراندازی در وسط مه غلیظ اند که تیرها را پرتاب می کند به امید اینکه یک یا چند عدد از آن ها به هدف اصابت کند.
    بازاریابی انبوه مبتنی بر این نظریه است که شما می خواهید «نام خود را مطرح کنید». نمی فهمم که این نام قرار است کجا مطرح شود یا وقتی مطرح شد قرار است چه اتفاقی بیفتد. از این ها گذشته این تئوری می گوید که اگر شما پیامتان را به دفعات کافی مخابره کنید، به صورت شانسی مخاطبانی از بین مشتریان بالقوه پیدا می کنید و درصدی از آن ها از شما خرید خواهند کرد. اگر به نظرتان این تئوری مشابه داستان تیرانداز هدف گم کرده ی ماست، که در مه به هر سو حرکت می کند و تیرهایش را به امید بهترین نتیجه به صورت اتفاقی به جهت های مختلف پرتاب می کند، حق با شماست. اما شاید به این فکر کنید که اگر او به همه ی جهت ها به تعداد کافی تیر پرتاب کند، مطمئناً به هدف خواهد زد. مگر نه؟ شاید، ولی حداقل برای کسب و کارهای کوچک و متوسط این راه بازاریابی احمقانه است، چون آن ها هیچ گاه آنقدر تیر (پول) ندارند که بتوانند به دفعاتی که لازم است به سمت هدف پرتاب کنند و از این طریق بتوانند بازگشت سرمایه ی مناسبی به دست آورند.
    برای اینکه بازاریاب موفقی در کسب و کار کوچک باشید باید تمرکزتان مانند لیزر روی بازار هدف کوچکی باشد که به آن جاویژه هم می گویند.

    نویسنده کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

    آلن دیب، کارآفرین بازاریاب کارشناس فناوری و نویسنده کتاب پرفروش طرح بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است. او مشاور کسب و کارهای زیادی بوده و علاوه بر این همواره تلاش کرده است تا راهبردها و تاکتیک های بازاریابی را به گوش مردم سراسر جهان برساند تا آن ها هم بتوانند از این ایده ها در کسب و کار خود استفاده کنند.

    جملات برگزیده کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک 

    -هرگز قبل از اینکه روی کاغذ در مبارزه پیروز شوید به جنگ نروید. فیلیپ کاتلر
    -اگر دید وسیع تری نسبت به بقیه داشته ام چون بر شانه غول ها ایستاده ام. آیزاک نیوتن
    -صاحبان کسب و کاری که در حال تقلا هستند، زمان صرف می کنند تا پول ذخیره کنند در حالی که صاحبان کسب و کار موفق برای اینکه زمان ذخیره کنند پول خرج می کنند.

    خرید کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

    نسخه چاپی کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و پس از دریافت کتاب از محتوای ارزشمند آن بهره وافی و کافی ببرید.

    خرید کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

    مشخصات کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک در جدول زیر آورده شده است:

    مشخصات
    ناشر: آریاناقلم
    نویسنده: آلن دیب
    مترجم: فواد معصومی
    تعداد صفحه: 311
    موضوع: مدیریت و کسب و کار، مدیریت بازار
    قالب: چاپی