0.0از 0

رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه

زندگی و کسب و کار موفق برای همه 31

کتاب
دسته بندی
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    معرفی کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه

    کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه، اثر جاستین هرالد و با ترجمه خلیل رضوی و داود عابدی؛ در ده فصل به نگارش درآمده است که به عناوینی نظیر: یافتن وجه تمایز خودتان، جلب توجه رایگان رسانه‌ها، استفاده از مشتریان فعلی برای رشد کسب و کار، درک این که آن چه مشتری می‌خواهد هیچ هزینه‌ای در بر ندارد، سه عنصر بسیار مهم هر کسب و کار؛ خدمات، خدمات و خدمات، درخواست کمک - تقاضا برای مشاوره، تمرکز برای موفقیتِ فراتر از کسب و کار و غیره پرداخته و به تحلیل و بررسی آن‌ها می‌پردازد.

    گزیده کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه

    فصل پنج: سه عنصر بسیار مهم هر کسب و کار؛ خدمات، خدمات و خدمات
    باید صادقانه بگویم: این فصل مورد علاقه‌ی من است. اگر از فردی بپرسید که مرا به خوبی می‌شناسد، به شما خواهد گفت که من علاقه‌ی زیادی به خدمات مشتری دارم. با وجود این، نمی‌خواهم فکر کنید که این فصل همانند فصل قبلی است. در حالی که فصل قبل درباره‌ی درک آن چیزی است که مشتری می‌خواهد، و پی بردن به این که چه چیزی او را خوشحال می‌کند، این فصل درباره‌ی شادتر کردن آن‌ها بیشتر از آن چه در واقع پیش‌بینی کرده‌اند هست و باز هم، مجبور نیستید هزینه‌ای صرف کنید.

    هنر خدمت کردن به مشتریان‌تان بزرگ‌ترین کلید (اصل) برای رشد دادن کسب وکار خودتان و مطمئن شدن از موفقیت مداوم آن محسوب می‌شود. تعداد بسیاری از صاحبان کسب وکار، خدمات مشتری را نادیده می‌گیرند و این امر هنر محسوب می‌شود. اگر در همین لحظه خاطره‌ای از کسی دارید که بیشتر از حد توان خود تلاش کرد تا شما را خوشحال کند، بدون توجه کردن به این موضوع که آیا کالایی خریدید یا نه، خواهید فهمید که چرا این کار را هنر می‌نامم.