4.7از 5

کتاب قدرت بیان

هنر خوب سخن گفتن یک عامل پرقدرت برای دستیابی به موفقیت

کتاب
دسته بندی
رایگان
خرید
    نظر شما چیست؟
    • معرفی کتاب
    • مشخصات کتاب

    کتاب قدرت بیان نوشته ی برایان تریسی با عنوان دوم هنر خوب سخن گفتن یک عامل پرقدرت برای دستیابی به موفقیت، توسط سمانه فلاح ترجمه شده و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است.

    معرفی کتاب قدرت بیان

    کتاب قدرت بیان برایان تریسی شما را به سفری دعوت می کند که در هر لحظه  از آن با افراد مختلفی ملاقات می کنید و می توانید روش های خوب صحبت کردن را از آن ها یاد بگیرید و به دلخواه خود آن ها را تمرین کنید. در این مسیر شاید مرتکب اشتباهات کوچک و بزرگی شوید. از این رو نباید عصبانی و مضطرب شوید. فقط کافی است آن ها را به خاطر بسپارید و از آن ها درس بگیرید. فقط قبل از شروع صحبت به این دو نکته توجه کنید. چیزی که می خواهیم درباره آن حرف بزنیم و نحوه بیان آن. برای هر صحبتی ابتدا باید مطالب خود را جمع آوری و سپس طبقه بندی کنیم. این کار باعث می شود که به جای در حین صحبت، قبل از آن از ذهن مان استفاده کنیم و نحوه بیان خود را به حدّ اعلا برسانیم. برای خوب صحبت کردن از روش اسرارآمیز D استفاده کنید. چون تمامی نام چهار روش زیر با حرف D آغاز می شوند، بریان تریسی آن ها را با روش اسرارآمیز D نامگذاری کرده است.
    ۱.آرزو (desire) ۲.تصمیم (decision) ۳.نظم (discipline) ۴.اراده (decision)

    خلاصه کتاب قدرت بیان

    کتاب قدرت بیان تریسی از شما می خواهد، عزت  نفس خود را افزایش دهید. یک سخنران خوب بودن به شما کمک می کند که در هر بخشی از کارتان موفق باشید. شاید پیشرفت شغلی یکی از دلایل ضروری برای یاد گرفتن هر گونه صحبت کردن باشد. روانشناسان این دلیل را به عزت نفس ارتباط می دهند. 
    به منظور دست یابی به روش های ارائه یک سخنرانی خوب، ابتدا باید از پوسته امن و آرام خود خارج شوید و به محیط ناآرام و پرتنش پا بگذارید. منظور این است که با شهامت و شجاعت خودمان را در شرایطی بگذاریم که همیشه از آن هراس داشته ایم.
    اگر شما نیز می خواهید همانند سخنرانان مشهور شوید، این کتاب را که روش های چگونگی بیان مطالب و شرکت در سخنرانی ها را معرفی می کند، به خوبی مطالعه کنید و با تمرین روش های ارایه شده، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر شما مهارت خوبی در صحبت  با دیگران دارید، این کتاب منبعی از تکنیک ها و روش های پیشرفته نیز هست که می تواند قدرت بیان شما را در مسائلی مانند تجارت، سیاست و حتی زندگی شخصی خودتان افزایش دهد.
    کتاب برایان تریسی قدرت بیان در 12 فصل با عناوین زیر به این مبحث می پردازد:
    هنر بیان و سخن گفتن، تهیه و آماده‌سازی مطالب، بسیار آسان است، اعتماد به نفس و تسلط ذهنی، تمرین خود را با یک سالن سخنرانی خالی شروع کنید، ابتدا برای گروه‌های کوچک سخنرانی کنید، ارائه سخنرانی و مذاکره با گروه‌های کوچک، تسلط برای ایستادن روی سن و صحبت کردن، تسلط زبانی، فوت و فن یادگیری، آشنایی با روش‌ها و تکنیک‌های یک سخنران خوب، شرایط را کنترل کنیم، با شادمانی سالن را ترک کنید، چگونه دیگران را متقاعد کنیم؟

    فهرست کتاب

    کتاب قدرت بیان در 12 فصل با عناوین ذیل ترجمه شده است.

     هنر بیان و سخن گفتن
    تهیه و آماده سازی مطالب، بسیار آسان است
    اعتماد به نفس و تسلط ذهنی
    تمرین خود را با یک سالن سخنرانی خالی شروع کنید
    ابتدا برای گروه های کوچک سخنرانی کنید
    ارائه سخنرانی و مذاکره با گروه های کوچک
    تسلط برای ایستادن روی سن و صحبت کردن
    تسلط زبانی (تکنیک های قدرتمند صدا)
    فوت و فن یادگیری، آشنایی با روش ها و تکنیک های یک سخنران خوب
    شرایط را کنترل کنیم
    با شادمانی سالن را ترک کنید
    چگونه دیگران را متقاعد کنیم؟

    برشی از متن کتاب

    شنوندگان تان را درک کنید 
    هنگامی که می خواهید برای گروهی سخنرانی کنید، باید بپذیرید که افرادی که روبرویتان می نشینند، شخصیت های متفاوتی دارند و باید آن ها را از هر نظر درک کنید. شاید کسی که دارای تحصیلات بالا می باشد، کنار شخصی نشسته باشد که بدون هیچ سواد و تحصیلاتی، اختلافات فراوانی با او دارد. اگرچه اهداف و خط مشی های آن ها تقریباً مشابه است، اما نظرات شان هرگز شبیه یکدیگر نخواهند بود. از طرف دیگر آن ها پول و زمان خود را صرف کرده اند تا به جلسه شما بیایند و حرف های شما را گوش دهند. پس باید آن ها را به خاطر همه چیز درک کنید و مطابق میل و سلیقه آن ها پیش بروید.
    ترس های طبیعی را بشناسید
    بسیاری از افراد از اینکه توسط دیگران فریب بخورند، به شدّت می ترسند. همه از این که مشکلی پیش بیاید و نتوانند با آن کنار بیایند و یا آن را حل کنند، هراس دارند. باید دقت داشت که تمامی این ترس ها طبیعی هستند و نوعی غریزه محسوب می شوند. هریک از انسان هایی که روی کره زمین زندگی می کنند، برای یک بار هم که شده در زندگی خود شکست خورده اند و با مشکلات لاینحلی مواجه شده اند.
    تمامی افراد هرگاه با مسئله ای برخورد می کنند، می گویند دفعه دیگر می دانم چه کار کنم و نمی گذارم چنین اتفاقی بیفتد. اما دفعه بعد دوباره فراموش می کنند و مرتکب خطایی بزرگتر می شوند.

    دانلود کتاب قدرت بیان

    کتاب قدرت بیان pdf و یا به عبارتی نسخه الکترونیکی آن را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و سپس آن را در کتاب خوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

    دانلود کتاب قدرت بیان

    مشخصات کتاب قدرت بیان در جدول زیر آورده شده است:

    مشخصات
    ناشر: طاهریان
    نویسنده: برایان تریسی
    مترجم: سمانه فلاح
    تعداد صفحه: 239
    موضوع: توسعه شخصی
    قالب: الکترونیک