انتشارات ستاره ها

انتشارات ستاره ها در سال «1384» در حوزه دفاع مقدس به ثبت رسیده است. نشر ستاره ها با مدیریت «محمد علی چمی گو»، در حوزه های {علوم اجتماعی، ادبیات، کتاب های کودکان و نوجوانان} مشغول فعالیت است.

معرفی و تاریخچه انتشارات ستاره ها

انتشارات ستاره ها یکی از ناشران استان خراسان رضوی است که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می کند و از سال 1384 کار خود را آغاز کرده است. این ناشر آثار مختلفی در مورد جنگ تحمیلی و موضوعاتی همچون حماسه و ایثار به انتشار رسانده است ککه تعداد آنها بیشتر از 400 عنوان است.
نشر ستاره ها با وجود اینکه از زیرمجموعه های کنگره شهدای دفاع مقدس است، در سایر حوزه های مربوط به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نیز آثاری را به انتشار رسانده است.

موضوعات و حوزه فعالیت نشر ستاره ها

نشر ستاره ها در موضوعاتی همچون ادبیات، علوم اجتماعی، کودک و نوجوان و اللخصوص در حوزه ادبیات داستانی و فرماندهان دفاع مقدس و تاریخ شفاهی زنان ایثارگر (زنان قهرمان همسر یا مادر شهید) که از زیر مجموعه های دفاع مقدس هستند به فعالیت پرداخته است.

کتاب های انتشارات ستاره ها

از مهمترین و معروف ترین کتاب های نشر ستاره ها می توان به: «دریادل»، «شهربانو»، «سربدار»، «بهار»، «شرح آسمان» و... اشاره کرد.

کتاب شهربانو نشر ستاره ها

از جمله آثار انتشارات ستاره، در زمینه های {دفاع مقدس، شفاهی زنان ایثارگر، ادبیات داستانی و فرماندهان دفاع مقدس} می باشد.

از آثار انتشارات ستاره ها، می توان به کتاب هایی نظیر؛{ رمان شهربانو خاطرات مادر شهید، سربدار، علویه، نرگس، مروارید شکسته و ما افسانه نبودیم} اشاره نمود و همانا می توان از کتاب های «از مشهد تا کاخ صدام» و « علویه نرگس» که به ترتیب «برنده جایزه کتاب پاسداران اهل قلم» و «در جشنواره کتاب ایثار و شهادت» حائز رتبه گردیده یاد کرد.

انتشارات ستاره ها برای وسیع کردن ارتباطات خود با مخاطبین، شروع به فعالیت در زمینه ی «کتاب های الکترونیک» کرده تا در دسترس بودن کتاب آسان تر از قبل گردد.

جوایز کسب شده توسط نشر ستاره ها

برنده جایزه جشنواره کتاب ایثار و شهادت برای کتاب علویه نرگس
برنده جایزه کتاب پاسداران اهل قلم برای کتاب از مشهد تا کاخ صدام

اطلاعات تماس انتشارات ستاره ها

برای دسترسی با انتشارات ستاره ها می توان یکی از راه های ذیل را نتخاب نمود:

استان - شهرستان: خراسان رضوی - مشهد مقدس

نشانی پستی: حد فاصل میدان تلوزیون و جهاد، مجتمع فرهگی آیه ها.

کد پستی: 9154864638

تلفن: 36215412-051

تلفن همراه: 09151215808

دورنگار: 05138717025

شماره پروانه نشر: 7864

پست الکترونیکی: nashr.setareha@gmail.com