انتشارات انتشارات انقلاب اسلامی

انتشارات انقلاب اسلامی پایبند و متصل به «دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای» مکانی است برای انتشار تفکرات خالص «رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه‌ای» می باشد.
حضرت خامنه ای، مانند یک تئوریسین و «راهبر نهضت» در این مدتی که از انقلاب گذشته، در رویارویی با رخدادهای گوناگون تصمیم گیری های فوق العاده و موثری را ارائه گرفته اند.
تفکرات ایشان، متشکل از دفتری است که از نظم و انسجامی خاص برخوردار است. و برای درک و فهم بهتر این تفکرات، انتشارات انقلاب اسلامی درصدد است تا با کند و کاو پیرامون نظرات و گفته های ایشان در این امر گامی محکم بردارد.
انتشارات انقلاب اسلامی در دهه ی هشتاد شروع به کار نموده و از برجسته ترین آثار این موسسه می توان از «خون دلی که لعل شد، جهاد تبیین، همرزمان حسین و تفسیر قرآن» یاد کرد. محمد علی قندهاری نیا مدیر انتشارات انقلاب اسلامی می باشد.

کتاب صراط انتشارات انقلاب اسلامی

کتاب صراط به موضوع «سیاست‌ فهمی و سیاست ‌سازی در اندیشه ‌ی حضرت آیت ‌الله ‌العظمی خامنه‌ای (مد ّظلّه ‌العالی)» می پردازد.

کتاب سرباز انتشارات انقلاب اسلامی

«بسته محصولات فرهنگی سرباز» بسته ای است که حاوی دو کتاب است که دارای بیست و دو «قطعه تصویر و یک قطعه پوستر» است.
اولین تولید این بسته، کتاب «یاران سلیمانی» می باشد که به «بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم» می پردازد.

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه العالی)

آدرس انتشارات انقلاب اسلامی

تهران خیابان فلسطین جنوبی بعد از جمهوری خیابان شهید صالحی پلاک 29
تلفن دفتر انتشارات:
02166428974

انتشارات انقلاب اسلامی قم

مسئول مربوطه: ابطحی
تلفن: 02537702852
خیابان حضرتی- مقابل درب مدرسه علمیه دارالشفاء